Evaluarea Nationala 2025. Matematica - Clasa a VIII-a Auxiliarul este aprobat prin OMEC nr. 6250/21.12.2020. Lucrarea Matematica. Evaluarea Nationala vine in intampinarea asteptarilor elevilor si profesorilor aflati pe traseul pregatirii Evaluarii Nationale, prin aprofundarea si consolidarea continuturilor prevazute de programa scolara si de cerintele modelului de subiect de examen. Tinand seama de competentele vizate prin programa de examen, precum si de exigentele firesti ale studiului matematicii, am gandit o structura complexa si eficienta, lucrarea continand un memorator, 14 teme/lectii recapitulative din materia pentru examen a claselor V-VIII si 80 de teste dupa modelul subiectului de examen. La primele teste, elevul poate completa raspunsul in spatiul alocat, ca un exercitiu de redactare necesar in perspectiva viitoarelor evaluari, care impun un ritm de lucru si niste obiective precise. In plus, copiii si antrenorii lor au posibilitatea de a studia metodic baremele specifice noului tip de subiect, testele fiind insotite de raspunsuri si sugestii de rezolvare care le ofera un feedback necesar si imediat, astfel incat nivelul de pregatire se poate verifica prin autoevaluare. Problemele au, in general, un caracter aplicativ, dar si unul ludic, iar reperele teoretice constituie o forma utila de sistematizare a aparatului conceptual necesar rezolvarii subiectelor, precum si lucrului de zi cu zi, in clasa si acasa.
Scrie parerea ta
Evaluarea Nationala 2025. Matematica - Clasa 8 - Gabriel Popa, Adrian Zanoschi, Gheorghe Iurea, Dorel Luchian
Ai cumparat produsul Evaluarea Nationala 2025. Matematica - Clasa 8 - Gabriel Popa, Adrian Zanoschi, Gheorghe Iurea, Dorel Luchian ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Evaluarea Nationala 2025. Matematica - Clasa a VIII-a Auxiliarul este aprobat prin OMEC nr. 6250/21.12.2020. Lucrarea Matematica. Evaluarea Nationala vine in intampinarea asteptarilor elevilor si profesorilor aflati pe traseul pregatirii Evaluarii Nationale, prin aprofundarea si consolidarea continuturilor prevazute de programa scolara si de cerintele modelului de subiect de examen. Tinand seama de competentele vizate prin programa de examen, precum si de exigentele firesti ale studiului matematicii, am gandit o structura complexa si eficienta, lucrarea continand un memorator, 14 teme/lectii recapitulative din materia pentru examen a claselor V-VIII si 80 de teste dupa modelul subiectului de examen. La primele teste, elevul poate completa raspunsul in spatiul alocat, ca un exercitiu de redactare necesar in perspectiva viitoarelor evaluari, care impun un ritm de lucru si niste obiective precise. In plus, copiii si antrenorii lor au posibilitatea de a studia metodic baremele specifice noului tip de subiect, testele fiind insotite de raspunsuri si sugestii de rezolvare care le ofera un feedback necesar si imediat, astfel incat nivelul de pregatire se poate verifica prin autoevaluare. Problemele au, in general, un caracter aplicativ, dar si unul ludic, iar reperele teoretice constituie o forma utila de sistematizare a aparatului conceptual necesar rezolvarii subiectelor, precum si lucrului de zi cu zi, in clasa si acasa.
Acorda un calificativ