Matematica si explorarea mediului. Exercitii, probleme, jocuri, teste de evaluare pentru clasa a II-a Caietul Matematica si explorarea mediului - Clasa a II- a este elaborat conform programei in vigoare aprobate de M.E.N. prin O.M. nr. 3418/19.03.2013. Continuturile si activitatile de invatare incluse in caiet sunt orientate catre valorificarea experientei concrete a elevilor, integrand strategii adecvate unor conditii de invatare variate. Aceste continuturi sunt grupate astfel: Numere, Figuri si corpuri geometrice, Masurari, Date, Stiintele vietii, Stiintele Pamantului, Stiintele fizicii . Unitatile de continut ale lucrarii sunt structurate astfel incat sa permita un demers didactic personalizat in contextul specific al fiecarei clase si al fiecarui elev, tinand cont ca invatarea nu este un proces pasiv, care li se intampla elevilor, ci o experienta personala, la care ei trebuie sa participe. De asemenea, au fost incluse in lucrare Teste initiale , Teste finale , precum si Teste de evaluare .
Scrie parerea ta
Matematica si explorarea mediului. Exercitii, probleme, jocuri, teste de evaluare - Clasa 2 - Daniela Berechet, Florian Berechet, Jeana Tita, Lidia Costache, Gentiana Berechet
Ai cumparat produsul Matematica si explorarea mediului. Exercitii, probleme, jocuri, teste de evaluare - Clasa 2 - Daniela Berechet, Florian Berechet, Jeana Tita, Lidia Costache, Gentiana Berechet ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Matematica si explorarea mediului. Exercitii, probleme, jocuri, teste de evaluare pentru clasa a II-a Caietul Matematica si explorarea mediului - Clasa a II- a este elaborat conform programei in vigoare aprobate de M.E.N. prin O.M. nr. 3418/19.03.2013. Continuturile si activitatile de invatare incluse in caiet sunt orientate catre valorificarea experientei concrete a elevilor, integrand strategii adecvate unor conditii de invatare variate. Aceste continuturi sunt grupate astfel: Numere, Figuri si corpuri geometrice, Masurari, Date, Stiintele vietii, Stiintele Pamantului, Stiintele fizicii . Unitatile de continut ale lucrarii sunt structurate astfel incat sa permita un demers didactic personalizat in contextul specific al fiecarei clase si al fiecarui elev, tinand cont ca invatarea nu este un proces pasiv, care li se intampla elevilor, ci o experienta personala, la care ei trebuie sa participe. De asemenea, au fost incluse in lucrare Teste initiale , Teste finale , precum si Teste de evaluare .
Acorda un calificativ