Acest manual scolar este realizat in conformitate cu Programa scolara aprobata prin Ordinul ministerului educatiei si cercetarii nr. 3393 din 28.02.2017. Cinci motive pentru a alege manualul de biologie propus: 1. Are un continut sistematizat si accesibil, fiind gandit ca un permanent dialog cu elevul, urmat de un feedback corespunzator, iar activitatile propuse ajuta profesorul sa poata dirija invatarea, atat in timpul lectiilor, cat si in afara acestora, putand reprezenta si un model pentru formularea unor activitati noi. 2. Este conceput intr-o maniera inovatoare, provocand elevul sa analizeze, sa aplice, sa extraga informatii sau sa exerseze cunostintele prin joc didactic, oferind un mod de invatare bazat pe intelegere si explicare, nu pe memorare si reproducere. Diversitatea activitatilor si a tipurilor de interactiune (elev-elev, elev-profesor) stimuleaza curiozitatea elevului si il mentin implicat activ in procesul invatarii. 3. Interdisciplinaritatea este asigurata prin interpretarea unor texte literare in corelatie cu continuturile stiintifice, prin activitati care presupun competente digitale, prin aprecierea matematica a unor caracteristici, fenomene, procese din mediul inconjurator, dar si prin rezolvarea de probleme. Activitatile indicate pentru alcatuirea portofoliului au rolul de a stimula preocuparea elevilor pentru activitatea independenta de documentare si de selectare a informatiilor. 4. Promoveaza aplicarea cunostintelor asimilate in situatii reale de viata, asigurand astfel transferul informational, exersarea capacitatilor de investigatie stiintifica, stimularea motivatiei pentru protejarea naturii si formarea unei atitudini responsabile prin antrenarea elevilor in actiuni de cunoastere si de ocrotire a mediului natural. 5. Continuturile si activitatile propuse dezvolta unele abilitati sociale ale elevilor - capacitatea de a coopera si de a lucra impreuna cu ceilalti si empatia. Elevii sunt incurajati sa dezvolte concepte noi si sa priveasca lucrurile din perspective diferite, sunt provocati sa se implice in autoevaluare si interevaluare, precum si in rezolvarea unor situatii-problema.
Scrie parerea ta
Biologie - Clasa 5 - Manual - Silvia Olteanu, Stefania Giersch, Iuliana Tanur, Camelia Manea, Teodora Lazar
Ai cumparat produsul Biologie - Clasa 5 - Manual - Silvia Olteanu, Stefania Giersch, Iuliana Tanur, Camelia Manea, Teodora Lazar ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Acest manual scolar este realizat in conformitate cu Programa scolara aprobata prin Ordinul ministerului educatiei si cercetarii nr. 3393 din 28.02.2017. Cinci motive pentru a alege manualul de biologie propus: 1. Are un continut sistematizat si accesibil, fiind gandit ca un permanent dialog cu elevul, urmat de un feedback corespunzator, iar activitatile propuse ajuta profesorul sa poata dirija invatarea, atat in timpul lectiilor, cat si in afara acestora, putand reprezenta si un model pentru formularea unor activitati noi. 2. Este conceput intr-o maniera inovatoare, provocand elevul sa analizeze, sa aplice, sa extraga informatii sau sa exerseze cunostintele prin joc didactic, oferind un mod de invatare bazat pe intelegere si explicare, nu pe memorare si reproducere. Diversitatea activitatilor si a tipurilor de interactiune (elev-elev, elev-profesor) stimuleaza curiozitatea elevului si il mentin implicat activ in procesul invatarii. 3. Interdisciplinaritatea este asigurata prin interpretarea unor texte literare in corelatie cu continuturile stiintifice, prin activitati care presupun competente digitale, prin aprecierea matematica a unor caracteristici, fenomene, procese din mediul inconjurator, dar si prin rezolvarea de probleme. Activitatile indicate pentru alcatuirea portofoliului au rolul de a stimula preocuparea elevilor pentru activitatea independenta de documentare si de selectare a informatiilor. 4. Promoveaza aplicarea cunostintelor asimilate in situatii reale de viata, asigurand astfel transferul informational, exersarea capacitatilor de investigatie stiintifica, stimularea motivatiei pentru protejarea naturii si formarea unei atitudini responsabile prin antrenarea elevilor in actiuni de cunoastere si de ocrotire a mediului natural. 5. Continuturile si activitatile propuse dezvolta unele abilitati sociale ale elevilor - capacitatea de a coopera si de a lucra impreuna cu ceilalti si empatia. Elevii sunt incurajati sa dezvolte concepte noi si sa priveasca lucrurile din perspective diferite, sunt provocati sa se implice in autoevaluare si interevaluare, precum si in rezolvarea unor situatii-problema.
Acorda un calificativ