Stimularea participarii adultilor la educatie. Perspective asupra implementarii strategiei nationale de invatare pe tot parcursul vietii Participarea adultilor la invatare este o tema care a suscitat interesul cercetatorilor, practicienilor, decidentilor din multiple spatii socio-culturale. O rata cat mai ridicata de participare a adultilor la invatarea continua, de-a lungul vietii, este o preconditie importanta pentru o resursa umana competenta, necesara societatii bazate pe cunoastere, competente si informatie. Pentru spatiul romanesc, abordarea problematicii participarii adultilor la invatare de-a lungul vietii este cu atat mai importanta, cu cat, din pacate, statisticile ne arata ca rata de participare este scazuta. Este unul dintre motivele pentru care Institutul Roman de Educatie a Adultilor (IREA) din Timisoara, consecvent misiunii sale de a oferi un spatiu de dialog si de colaborare intre diversii factori interesati, a propus si organizat lucrarile celei de a patra Conferinte nationale de educatie a adultilor sub aceasta egida. Volumul de fata reuneste lucrarile participantilor la conferinta, fiind o reflectare a manierei in care cercetatorii, practicienii, managerii sau deci dentii educationali analizeaza si propun solutii de ameliorare a participarii la invatare de-a lungul vietii a diferitelor grupuri de adulti. Temele de dezbatere si de reflectie s-au concentrat in jurul celor trei piloni principali si a masurilor aferente descrise in documentul Strategiei Nationale pentru Invatarea pe tot Parcursul Vietii 2015-2020: 1. Acces si stimulente pentru participare; 2. Calitate si relevanta; 3. Parteneriate pentru o mai buna informare. Acestea se constituie in capitole distincte ale volumului de fata.
Scrie parerea ta
Stimularea participarii adultilor la educatie - Simona Sava, Mariana Crasovan, Anca Lustrea
Ai cumparat produsul Stimularea participarii adultilor la educatie - Simona Sava, Mariana Crasovan, Anca Lustrea ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Stimularea participarii adultilor la educatie. Perspective asupra implementarii strategiei nationale de invatare pe tot parcursul vietii Participarea adultilor la invatare este o tema care a suscitat interesul cercetatorilor, practicienilor, decidentilor din multiple spatii socio-culturale. O rata cat mai ridicata de participare a adultilor la invatarea continua, de-a lungul vietii, este o preconditie importanta pentru o resursa umana competenta, necesara societatii bazate pe cunoastere, competente si informatie. Pentru spatiul romanesc, abordarea problematicii participarii adultilor la invatare de-a lungul vietii este cu atat mai importanta, cu cat, din pacate, statisticile ne arata ca rata de participare este scazuta. Este unul dintre motivele pentru care Institutul Roman de Educatie a Adultilor (IREA) din Timisoara, consecvent misiunii sale de a oferi un spatiu de dialog si de colaborare intre diversii factori interesati, a propus si organizat lucrarile celei de a patra Conferinte nationale de educatie a adultilor sub aceasta egida. Volumul de fata reuneste lucrarile participantilor la conferinta, fiind o reflectare a manierei in care cercetatorii, practicienii, managerii sau deci dentii educationali analizeaza si propun solutii de ameliorare a participarii la invatare de-a lungul vietii a diferitelor grupuri de adulti. Temele de dezbatere si de reflectie s-au concentrat in jurul celor trei piloni principali si a masurilor aferente descrise in documentul Strategiei Nationale pentru Invatarea pe tot Parcursul Vietii 2015-2020: 1. Acces si stimulente pentru participare; 2. Calitate si relevanta; 3. Parteneriate pentru o mai buna informare. Acestea se constituie in capitole distincte ale volumului de fata.
Acorda un calificativ