Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si in liceu. Editia a IX-a - Invatare pe tot parcursul vietii Preocuparea - mai veche - a fost oficializata prin decizia Parlamentului European si a Consiliului de a stabili Programul de Invatare pe Tot Parcursul Vietii 2007-2013. Acestui document cu caracter general i s-au adaugat Ghidul pentru Candidati si initiativele stabilite de Agentiile fiecarui stat participant. Asadar, este un document care comunica politicile in domeniul educatiei si al formarii profesionale, la nivel european. Prioritatea centrala a acestui Program este de a mobiliza initiativele, resursele si energiile spre realizarea obiectivului Lisabona, "de transformare a Uniunii Europene in cea mai competitiva economie bazata pe cunoastere din lume, capabila de o crestere cantitativa si calitativa a numarului locurilor de munca si de o mai mare coeziune sociala", la care se adauga prezervarea mediului, pentru bucuria si a generatiilor viitoare. Pe aceasta baza, au fost stabilite patru programe sectoriale: Comenius - pentru Invatamantul Preuniversitar, Erasmus —-pentru Invatamantul Superior, inclusiv Educatia si Formarea Profesionala Avansata, Leonardo da Vinci - pentru Educatie si Formare Profesionala Initiala si Continua si Grundtvig - pentru Educatia Adultilor si Alte Trasee Educatioriale. Programul Comenius se ocupa de imbunatatirea calitatii educatiei, inclusiv prin optimizarea activitatii de formare a viitorilor profesori. In decembrie 2006, a fost elaborata o Recomandare, in care erau desemnate opt competente-cheie, pe care elevii ar fi trebuit sa le dobandeasca; acestea sunt competente de baza: comunicarea in limba materna, comunicarea in limbi straine, competente elementare in matematica, stiinta si tehnologie, competente in tehnologiile inforrnationale si de comunicatie si competente transversale: competenta de a invata sa inveti, competente sociale si civice, spirit de initiativa si antreprenoriat si sensibilitate culturala si expresie artistica (unele dintre acestea sunt obiective cross-curriculare si functioneaza astfel in Curriculumul National; asupra lor atentia se va focaliza pe durata intregii pregatirii scolare). - Corneliu Craciun
Scrie parerea ta
Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si in liceu - Corneliu Craciun
Ai cumparat produsul Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si in liceu - Corneliu Craciun ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si in liceu. Editia a IX-a - Invatare pe tot parcursul vietii Preocuparea - mai veche - a fost oficializata prin decizia Parlamentului European si a Consiliului de a stabili Programul de Invatare pe Tot Parcursul Vietii 2007-2013. Acestui document cu caracter general i s-au adaugat Ghidul pentru Candidati si initiativele stabilite de Agentiile fiecarui stat participant. Asadar, este un document care comunica politicile in domeniul educatiei si al formarii profesionale, la nivel european. Prioritatea centrala a acestui Program este de a mobiliza initiativele, resursele si energiile spre realizarea obiectivului Lisabona, "de transformare a Uniunii Europene in cea mai competitiva economie bazata pe cunoastere din lume, capabila de o crestere cantitativa si calitativa a numarului locurilor de munca si de o mai mare coeziune sociala", la care se adauga prezervarea mediului, pentru bucuria si a generatiilor viitoare. Pe aceasta baza, au fost stabilite patru programe sectoriale: Comenius - pentru Invatamantul Preuniversitar, Erasmus —-pentru Invatamantul Superior, inclusiv Educatia si Formarea Profesionala Avansata, Leonardo da Vinci - pentru Educatie si Formare Profesionala Initiala si Continua si Grundtvig - pentru Educatia Adultilor si Alte Trasee Educatioriale. Programul Comenius se ocupa de imbunatatirea calitatii educatiei, inclusiv prin optimizarea activitatii de formare a viitorilor profesori. In decembrie 2006, a fost elaborata o Recomandare, in care erau desemnate opt competente-cheie, pe care elevii ar fi trebuit sa le dobandeasca; acestea sunt competente de baza: comunicarea in limba materna, comunicarea in limbi straine, competente elementare in matematica, stiinta si tehnologie, competente in tehnologiile inforrnationale si de comunicatie si competente transversale: competenta de a invata sa inveti, competente sociale si civice, spirit de initiativa si antreprenoriat si sensibilitate culturala si expresie artistica (unele dintre acestea sunt obiective cross-curriculare si functioneaza astfel in Curriculumul National; asupra lor atentia se va focaliza pe durata intregii pregatirii scolare). - Corneliu Craciun
Acorda un calificativ