Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere. Bazat pe o analiza a 150 de miscari strategice (acoperind peste 100 de ani si 30 de ramuri industriale), autorii demonstreaza ca succesul durabil vine nu din infruntarea concurentilor, ci din crearea de "oceane albastre" - noi spatii de piata nevalorificate, pregatite pentru crestere. Strategia oceanului albastru prezinta o abordare sistematica prin care concurenta devine irelevanta si schiteaza principiile si instrumentele pe care orice organizatie le poate utiliza pentru a crea si a capta propriile oceane albastre. Aceasta editie revizuita si adaugita include: • O noua prefata a autorilor: "Ajutor! Oceanul meu se inroseste" •Informatii la zi pentru toate cazurile si exemplele din carte •Doua capitole noi si un al treilea capitol extins - aliniere, reinnoire si capcane ale oceanului rosu – care raspund la cele mai presante intrebari puse de cititori in ultimii zece ani. O lucrare de referinta care desfiinteaza gandirea strategica traditionala despre strategie, acest bestseller deschide o cale noua si indrazneata catre cucerirea viitorului. Considerati-l ghidul vostru in crearea de spatii de piata necontestate, in care concurenta devine irelevanta. Bestseller in topurile revistelor WALL STREET JOURNAL, BUSINESSWEEK SI FAST COMPANY W. Chan Kim si Renee Mauborgne demonstreaza cum poate fi aplicata Strategia oceanului albastru si propun tactici bazate pe inovatie disruptiva, in special in industrii consacrate, cu o traditie in spate. Cei care au folosit cu succes aceasta strategie au reusit sa transforme din temelii astfel de industrii si sa rastoarne regulile de baza care ghidau activitatea jucatorilor din piata. Recomandam aceasta carte tuturor strategilor, investitorilor si antreprenorilor, dar mai ales acelora care se confrunta cu o competitie acerba in activitatea lor. - Bogdan Ion,Country Managing Partner,EY Romania
Scrie parerea ta
Strategia oceanului albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Ai cumparat produsul Strategia oceanului albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere. Bazat pe o analiza a 150 de miscari strategice (acoperind peste 100 de ani si 30 de ramuri industriale), autorii demonstreaza ca succesul durabil vine nu din infruntarea concurentilor, ci din crearea de "oceane albastre" - noi spatii de piata nevalorificate, pregatite pentru crestere. Strategia oceanului albastru prezinta o abordare sistematica prin care concurenta devine irelevanta si schiteaza principiile si instrumentele pe care orice organizatie le poate utiliza pentru a crea si a capta propriile oceane albastre. Aceasta editie revizuita si adaugita include: • O noua prefata a autorilor: "Ajutor! Oceanul meu se inroseste" •Informatii la zi pentru toate cazurile si exemplele din carte •Doua capitole noi si un al treilea capitol extins - aliniere, reinnoire si capcane ale oceanului rosu – care raspund la cele mai presante intrebari puse de cititori in ultimii zece ani. O lucrare de referinta care desfiinteaza gandirea strategica traditionala despre strategie, acest bestseller deschide o cale noua si indrazneata catre cucerirea viitorului. Considerati-l ghidul vostru in crearea de spatii de piata necontestate, in care concurenta devine irelevanta. Bestseller in topurile revistelor WALL STREET JOURNAL, BUSINESSWEEK SI FAST COMPANY W. Chan Kim si Renee Mauborgne demonstreaza cum poate fi aplicata Strategia oceanului albastru si propun tactici bazate pe inovatie disruptiva, in special in industrii consacrate, cu o traditie in spate. Cei care au folosit cu succes aceasta strategie au reusit sa transforme din temelii astfel de industrii si sa rastoarne regulile de baza care ghidau activitatea jucatorilor din piata. Recomandam aceasta carte tuturor strategilor, investitorilor si antreprenorilor, dar mai ales acelora care se confrunta cu o competitie acerba in activitatea lor. - Bogdan Ion,Country Managing Partner,EY Romania
Acorda un calificativ