Matematica. Caiet de vacanta. Suport teoretic, exercitii si probleme aplicative. Clasa a V-a Avizat M.E.C. conform O.M. nr. 5318/21.11.2019 Lucrarea de fata nu este o culegere de probleme obisnuita. Ea se diferentiaza prin metodologia inovativa propusa pentru invatarea matematicii: • continuturile teoretice obligatorii prevazute in programa scolara sunt minimale, dar sunt suficiente pentru a asigura formarea competentelor prevazute de programa; • activitatile de invatare (exercitiile si problemele) propuse sunt si ele minimale si alese cu multa grija, unele cu continut inter- si transdisciplinar, cu parcurgere usoara, stimulativa si provocatoare. In felul acesta, elevul este invatat: sa invete singur matematica, sa gandeasca, sa coreleze diverse continuturi ale invatarii, inclusiv inter- si transdisciplinare, sa identifice date, marimi si relatii matematice in contexte variate, sa utilizeze concepte si algoritmi specifici matematicii, sa modeleze matematic situatii date prin integrarea achizitiilor din diferite domenii. Miza lucrarii este ca dupa parcurgerea acesteia, matematica devine pentru elev un fundament solid pentru argumentare si rationament logic, gandire critica, analizare si interpretare, care sunt conditii necesare unei cariere profesionale remarcabile. Culegerea poate fi folosita cu succes si de catre profesor in activitatea de proiectare, organizare si desfasurare a lectiilor matematice de o inalta calitate. Parintii responsabili, care investesc in cresterea, educarea si formarea copiilor, au la indemana, gratie testelor de evaluare propuse in aceasta culegere, un instrument rapid si usor de folosit, prin care pot evalua singuri modul in care copilul lor depune eforturi pentru formarea si dezvoltarea competentelor matematice.
Scrie parerea ta
Caiet de vacanta. Matematica - Clasa 5 - Maria Zaharia
Ai cumparat produsul Caiet de vacanta. Matematica - Clasa 5 - Maria Zaharia ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Matematica. Caiet de vacanta. Suport teoretic, exercitii si probleme aplicative. Clasa a V-a Avizat M.E.C. conform O.M. nr. 5318/21.11.2019 Lucrarea de fata nu este o culegere de probleme obisnuita. Ea se diferentiaza prin metodologia inovativa propusa pentru invatarea matematicii: • continuturile teoretice obligatorii prevazute in programa scolara sunt minimale, dar sunt suficiente pentru a asigura formarea competentelor prevazute de programa; • activitatile de invatare (exercitiile si problemele) propuse sunt si ele minimale si alese cu multa grija, unele cu continut inter- si transdisciplinar, cu parcurgere usoara, stimulativa si provocatoare. In felul acesta, elevul este invatat: sa invete singur matematica, sa gandeasca, sa coreleze diverse continuturi ale invatarii, inclusiv inter- si transdisciplinare, sa identifice date, marimi si relatii matematice in contexte variate, sa utilizeze concepte si algoritmi specifici matematicii, sa modeleze matematic situatii date prin integrarea achizitiilor din diferite domenii. Miza lucrarii este ca dupa parcurgerea acesteia, matematica devine pentru elev un fundament solid pentru argumentare si rationament logic, gandire critica, analizare si interpretare, care sunt conditii necesare unei cariere profesionale remarcabile. Culegerea poate fi folosita cu succes si de catre profesor in activitatea de proiectare, organizare si desfasurare a lectiilor matematice de o inalta calitate. Parintii responsabili, care investesc in cresterea, educarea si formarea copiilor, au la indemana, gratie testelor de evaluare propuse in aceasta culegere, un instrument rapid si usor de folosit, prin care pot evalua singuri modul in care copilul lor depune eforturi pentru formarea si dezvoltarea competentelor matematice.
Acorda un calificativ