Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si liceu. Editia a VIII-a. Invatare pe Tot Parcursul Vietii Preocuparea - mai veche - a fost oficializata prin decizia Parlamentului European si a Consiliului de a stabili Programul de invatare pe Tot Parcursul Vietii 2007-2013. Acestui document cu caracter general i s-au adaugat Ghidul pentru Candidati si initiativele stabilite de Agentiile fiecarui stat participant. Asadar, este un document care comunica politicile domeniul educatiei si al formarii profesionale, la nivel european. Prioritatea centrala a acestui Program este de a mobiliza initiativele, resursele si enemiiie spre realizarea obiectivului Lisabona, de transformare a Europene in cea mai competitIva economie bazata pe cunoastere din lume, capabila de o crestere cantitativa si calitativa a numarului locurilor de munca si de o mai mare coeziune la care se adauga prezervarea mediului, pentru bucuria si a generatiilor viitoare. Pe aceasta baza, au fost stabilite patru programe sectoriale: Comenius pentru invatamantui Preuniversitar, Erasmus pentru invatamantui Superior, inclusiv Educatia si Formarea Profesionala Avansata, Leonardo da Vinci - pentru Educatie si Formare Profesionala si Continua si Grundtvig pentru Educatia Adultlior si Alte Trasee Educationale. Programul Comenius se ocupa de imbunatatirea ealitatii educatiei, inclusiv prin optimizarea activitatii de formare a viitorilor profesori. In decembrie 2006, a fost elaborata o Recomandare, in care erau desemnate opt competente-cheie, pe care elevii ar fi trebuit sa le dobandeasca; acestea sunt competente de baza: comunicarea in limba materna, comunicarea in limbi straine, competente elementare in matematica, stiima si tehnologie, competente in tehnologiile informationale si de comunicatie si competente transversale: competenta de a invata sa inveti, competente sociale si civice, spirit de initiativa si antreprenoriat si sensibilitate culturala si expresie artistica (unele dintre acestea sunt obiective cross-curriculare si functioneaza astfel in Curriculumul National: asupra lor atentia se va focaliza pe durata intregii pregatiri scolare). - Corneliu Crachul
Scrie parerea ta
Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si in liceu. Ed.8 - Corneliu Craciun
Ai cumparat produsul Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si in liceu. Ed.8 - Corneliu Craciun ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si liceu. Editia a VIII-a. Invatare pe Tot Parcursul Vietii Preocuparea - mai veche - a fost oficializata prin decizia Parlamentului European si a Consiliului de a stabili Programul de invatare pe Tot Parcursul Vietii 2007-2013. Acestui document cu caracter general i s-au adaugat Ghidul pentru Candidati si initiativele stabilite de Agentiile fiecarui stat participant. Asadar, este un document care comunica politicile domeniul educatiei si al formarii profesionale, la nivel european. Prioritatea centrala a acestui Program este de a mobiliza initiativele, resursele si enemiiie spre realizarea obiectivului Lisabona, de transformare a Europene in cea mai competitIva economie bazata pe cunoastere din lume, capabila de o crestere cantitativa si calitativa a numarului locurilor de munca si de o mai mare coeziune la care se adauga prezervarea mediului, pentru bucuria si a generatiilor viitoare. Pe aceasta baza, au fost stabilite patru programe sectoriale: Comenius pentru invatamantui Preuniversitar, Erasmus pentru invatamantui Superior, inclusiv Educatia si Formarea Profesionala Avansata, Leonardo da Vinci - pentru Educatie si Formare Profesionala si Continua si Grundtvig pentru Educatia Adultlior si Alte Trasee Educationale. Programul Comenius se ocupa de imbunatatirea ealitatii educatiei, inclusiv prin optimizarea activitatii de formare a viitorilor profesori. In decembrie 2006, a fost elaborata o Recomandare, in care erau desemnate opt competente-cheie, pe care elevii ar fi trebuit sa le dobandeasca; acestea sunt competente de baza: comunicarea in limba materna, comunicarea in limbi straine, competente elementare in matematica, stiima si tehnologie, competente in tehnologiile informationale si de comunicatie si competente transversale: competenta de a invata sa inveti, competente sociale si civice, spirit de initiativa si antreprenoriat si sensibilitate culturala si expresie artistica (unele dintre acestea sunt obiective cross-curriculare si functioneaza astfel in Curriculumul National: asupra lor atentia se va focaliza pe durata intregii pregatiri scolare). - Corneliu Crachul
Acorda un calificativ