Cartea de faţă, concepută în deplin acord cu noua programă şcolară, este un instrument de lucru foarte util pentru elevi şi cadre didactice.Cele douăsprezece unităţi ale lucrării dezvoltă în mod interesant, ţinând cont de particularităţile de vârstă ale copiilor, teme abordate intra-, inter- şi multidisciplinar. Prin exerciţii variate şi atractive de observare, ordonare, argumentare, alegere şi creaţie copiii învaţă să comunice eficient în limba română.Textele în proză, în versuri sau nonliterare sunt suportul pentru situaţii de lucru inedite, atractive şi realizează o simbioză între toate compartimentele limbii, contribuind la dezvoltarea vocabularului şi a motivaţiei elevilor pentru citit. Activităţile de învăţare foarte diverse şi captivante îi pun pe copii în situaţia de a compara şi analiza situaţii de limbă, îi încurajează să îşi exprime liber opiniile şi să comunice mai uşor cu ceilalţi.Jocurile variate, ghicitorile, poeziile îi iniţiază pe elevi în tainele comunicării în limba română, le face învăţarea plăcută, le facilitează colaborarea şi lucrul pe echipe prin diferite moduri de interacţiune.În concluzie, cartea de faţă se constituie ca un auxiliar preţios, venind în sprijinul elevilor dar şi al învăţătorilor, institutorilor şi profesorilor pentru învăţământul primar, care o pot folosi cu succes la clasă pentru a forma competenţele prevăzute de programă şi pentru a evalua progresele obţinute de elevi.Prof. univ. dr. Marin ManolescuFacultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei,Universitatea din Bucureşt
Scrie parerea ta
Comunicare în limba română. Auxiliar pentru clasa I. Semestrul I şi semestrul al II-lea
Ai cumparat produsul Comunicare în limba română. Auxiliar pentru clasa I. Semestrul I şi semestrul al II-lea ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cartea de faţă, concepută în deplin acord cu noua programă şcolară, este un instrument de lucru foarte util pentru elevi şi cadre didactice.Cele douăsprezece unităţi ale lucrării dezvoltă în mod interesant, ţinând cont de particularităţile de vârstă ale copiilor, teme abordate intra-, inter- şi multidisciplinar. Prin exerciţii variate şi atractive de observare, ordonare, argumentare, alegere şi creaţie copiii învaţă să comunice eficient în limba română.Textele în proză, în versuri sau nonliterare sunt suportul pentru situaţii de lucru inedite, atractive şi realizează o simbioză între toate compartimentele limbii, contribuind la dezvoltarea vocabularului şi a motivaţiei elevilor pentru citit. Activităţile de învăţare foarte diverse şi captivante îi pun pe copii în situaţia de a compara şi analiza situaţii de limbă, îi încurajează să îşi exprime liber opiniile şi să comunice mai uşor cu ceilalţi.Jocurile variate, ghicitorile, poeziile îi iniţiază pe elevi în tainele comunicării în limba română, le face învăţarea plăcută, le facilitează colaborarea şi lucrul pe echipe prin diferite moduri de interacţiune.În concluzie, cartea de faţă se constituie ca un auxiliar preţios, venind în sprijinul elevilor dar şi al învăţătorilor, institutorilor şi profesorilor pentru învăţământul primar, care o pot folosi cu succes la clasă pentru a forma competenţele prevăzute de programă şi pentru a evalua progresele obţinute de elevi.Prof. univ. dr. Marin ManolescuFacultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei,Universitatea din Bucureşt
Acorda un calificativ