Oamenii sunt cea mai prețioasă resursă!Studiile arată în mod repetat că majoritatea angajaților nu se implică la locul de muncă. Adesea, diferența dintre angajații indiferenți și o echipă pe deplin implicată necesită un singur aspect: un șef minunat.Descoperă în cartea Cum să fii un șef minunat o abordare simplă și practică pentru a obține rezultate optime de la echipa cu care lucrezi. Învață cum să fii un șef excelent și cum să îmbunătățești atât performanța organizației, cât și entuziasmul echipei tale.Autorii, Gino Wickman și René Boer, îți arată:            • cum să te înconjori de oameni minunați            • cum să-ți utilizezi mai eficient timpul            • care e diferența dintre lider și manager            • cele 5 direcții de leadership și cele 5 direcții de management practicate de șefii de succes            • tactici de responsabilizare            • cum să dezvolți relații productive cu fiecare dintre oamenii tăi            • cum să procedezi cu angajații care nu corespund așteptărilor tal
Scrie parerea ta
Cum să fii un șef minunat
Ai cumparat produsul Cum să fii un șef minunat ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Oamenii sunt cea mai prețioasă resursă!Studiile arată în mod repetat că majoritatea angajaților nu se implică la locul de muncă. Adesea, diferența dintre angajații indiferenți și o echipă pe deplin implicată necesită un singur aspect: un șef minunat.Descoperă în cartea Cum să fii un șef minunat o abordare simplă și practică pentru a obține rezultate optime de la echipa cu care lucrezi. Învață cum să fii un șef excelent și cum să îmbunătățești atât performanța organizației, cât și entuziasmul echipei tale.Autorii, Gino Wickman și René Boer, îți arată: • cum să te înconjori de oameni minunați • cum să-ți utilizezi mai eficient timpul • care e diferența dintre lider și manager • cele 5 direcții de leadership și cele 5 direcții de management practicate de șefii de succes • tactici de responsabilizare • cum să dezvolți relații productive cu fiecare dintre oamenii tăi • cum să procedezi cu angajații care nu corespund așteptărilor tal
Acorda un calificativ