Reţeta succesului pusă la dispoziţia cititorilor e simplă şi urmează trei paşi: construirea unei afaceri de succes, reinvestirea veniturilor în afacerea respectivă şi investirea într-o altă afacere, preferabil în domeniul imobiliar. Şcoala de afaceri oferă o lecţie de îmbogăţire, lucru văzut nu ca scop în sine, ci ca mijloc de atingere a libertăţii financiare. Surprinzător, nu educaţia intelectuală primează pentru atingerea succesului, ci cea emoţională. Nu cei mai inteligenţi oameni devin bogaţi, ci cei mai hotărâţi, cei care ştiu să aibă vise măreţe şi sunt capabili să îşi creeze şi să urmeze planuri pentru îndeplinirea acestora. Datorită faptului că nu mi-am câştigat averea din întemeierea unei afaceri de marketing în reţea, am avantajul de a fi puţin mai obiectiv în privinţa acestui subiect. Cartea de faţă descrie adevăratele valori ale unei afaceri de marketing în reţea — valori care depăşesc simplul potenţial al dobândirii de venituri uriaşe. În sfârşit, am găsit o afacere cu faţă umană. Robert T. Kiyosak
Scrie parerea ta
Şcoala de afaceri - Editia a III-a revizuita
Ai cumparat produsul Şcoala de afaceri - Editia a III-a revizuita ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Reţeta succesului pusă la dispoziţia cititorilor e simplă şi urmează trei paşi: construirea unei afaceri de succes, reinvestirea veniturilor în afacerea respectivă şi investirea într-o altă afacere, preferabil în domeniul imobiliar. Şcoala de afaceri oferă o lecţie de îmbogăţire, lucru văzut nu ca scop în sine, ci ca mijloc de atingere a libertăţii financiare. Surprinzător, nu educaţia intelectuală primează pentru atingerea succesului, ci cea emoţională. Nu cei mai inteligenţi oameni devin bogaţi, ci cei mai hotărâţi, cei care ştiu să aibă vise măreţe şi sunt capabili să îşi creeze şi să urmeze planuri pentru îndeplinirea acestora. Datorită faptului că nu mi-am câştigat averea din întemeierea unei afaceri de marketing în reţea, am avantajul de a fi puţin mai obiectiv în privinţa acestui subiect. Cartea de faţă descrie adevăratele valori ale unei afaceri de marketing în reţea — valori care depăşesc simplul potenţial al dobândirii de venituri uriaşe. În sfârşit, am găsit o afacere cu faţă umană. Robert T. Kiyosak
Acorda un calificativ