Strategii de comunicare si marketing in afaceri

Cod intern: xsales_1268208
Producator: Universul Juridic
Vizualizari: 20 / Achizitii: 10
Pret:   47.5 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu si cu metodologia ei specifica recunoscute ca atare, este relativ recenta. Comunicarea reprezinta un proces complex, care influențeaza majoritatea activitaților, atitudinilor și comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relaționa, putem desfașura intr-un mod eficient activitațile de lucru, ii putem cunoaște pe ceilalți, dar și pe noi inșine. Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea in ansamblu, firmele și organizațiile reușesc sa evite situațiile de criza și sa mențina un echilibru dinamic
Nota clientilor