Învățarea la vârsta adultă joacă un rol vital în dezvoltarea personală și reușita profesională, putând deschide porți către noi oportunități de carieră prin dezvoltarea abilităților și posibilitatea de a obține calificări și acreditări utile. Realizat de cadre didactice de la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, volumul dezvoltă și exemplifică elementele esențiale în realizarea unei educații de calitate pentru adulți. Astfel, printre tematicile celor 14 capitole se numără formarea continuă la nivel personal și profesional, învățarea și evaluarea, comunicarea interrelațională în medii diferite, elemente de leadership și management strategic în proiectarea activităților de educație a adulților, gestionarea timpului și stresului sau consilierea în carieră. Toate acestea sunt prezentate într-o abordare nouă: formarea continuă și autoeducația apar ca elemente indisolubile, contextualizarea dezvoltării profesionale evidențiază legătura cu dezvoltarea personală, învățarea este privită din perspectiva unui demers autoreglator cu explicitări din sfera psihopedagogică și didactică, evaluarea e tratată concomitent cu autoevaluarea, iar tendințele în educația adulților sunt susținute de baze statistice și documente legislative naționale și europene
Scrie parerea ta
Pedagogia adultilor. Provocari si tendinte contemporane
Ai cumparat produsul Pedagogia adultilor. Provocari si tendinte contemporane ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Învățarea la vârsta adultă joacă un rol vital în dezvoltarea personală și reușita profesională, putând deschide porți către noi oportunități de carieră prin dezvoltarea abilităților și posibilitatea de a obține calificări și acreditări utile. Realizat de cadre didactice de la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, volumul dezvoltă și exemplifică elementele esențiale în realizarea unei educații de calitate pentru adulți. Astfel, printre tematicile celor 14 capitole se numără formarea continuă la nivel personal și profesional, învățarea și evaluarea, comunicarea interrelațională în medii diferite, elemente de leadership și management strategic în proiectarea activităților de educație a adulților, gestionarea timpului și stresului sau consilierea în carieră. Toate acestea sunt prezentate într-o abordare nouă: formarea continuă și autoeducația apar ca elemente indisolubile, contextualizarea dezvoltării profesionale evidențiază legătura cu dezvoltarea personală, învățarea este privită din perspectiva unui demers autoreglator cu explicitări din sfera psihopedagogică și didactică, evaluarea e tratată concomitent cu autoevaluarea, iar tendințele în educația adulților sunt susținute de baze statistice și documente legislative naționale și europene
Acorda un calificativ