Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din RomaniaO colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu... sa se vanda pe ei.Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornesti, ai nevoie nu doar de partea de inginerie, ci si de zona de business, de comercial, de cunostinte si competente de dezvoltare a distributiei internationale, de intelegere a pietei. Acesta adauga ca, daca la nivel de suport si customer care, specialistii romani au ajuns la un nivel comparabil cu cele mai inalte standarde globale ( aici suntem deja intre master si doctorat , spune Talpes), in zona de marketing nivelul e mai scazut ( suntem ca niste absolventi de gimnaziu si ne batem cu doctoranzi pe piete cum e cea din SUA ). Daca viata companiei nu sta in mainile unor doctori in vanzari si marketing, ci ale unor absolventi de scoala generala, s-ar putea ca banii astia sa se risipeasca in doi timpi si trei miscari si sa nu te alegi cu nimic. - Florin Talpes, Bitdefender – Revista BIZ 2014
Scrie parerea ta
Povesti Nemuritoare de Vanzari
Ai cumparat produsul Povesti Nemuritoare de Vanzari ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din RomaniaO colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu... sa se vanda pe ei.Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornesti, ai nevoie nu doar de partea de inginerie, ci si de zona de business, de comercial, de cunostinte si competente de dezvoltare a distributiei internationale, de intelegere a pietei. Acesta adauga ca, daca la nivel de suport si customer care, specialistii romani au ajuns la un nivel comparabil cu cele mai inalte standarde globale ( aici suntem deja intre master si doctorat , spune Talpes), in zona de marketing nivelul e mai scazut ( suntem ca niste absolventi de gimnaziu si ne batem cu doctoranzi pe piete cum e cea din SUA ). Daca viata companiei nu sta in mainile unor doctori in vanzari si marketing, ci ale unor absolventi de scoala generala, s-ar putea ca banii astia sa se risipeasca in doi timpi si trei miscari si sa nu te alegi cu nimic. - Florin Talpes, Bitdefender – Revista BIZ 2014
Acorda un calificativ