Psihologia persuasiunii

Cod intern: xsales_322222798
Producator: Business Tech
Vizualizari: 16 / Achizitii: 13
Pret:   101.9 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 25-10-2024: 06:10 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Robert Cialdini a făcut imposibilul: a îmbunătățit o capodoperă! Noua versiune a cărții Psihologia Persuasiunii – Totul despre Influențare este o relatare minunat de bogată și captivantă despre influența subtilă pe care oamenii o exercită unii asupra altora.  – Daniel Kahneman, laureat al Premiului Nobel pentru Științe EconomiceCarte-fenomen, tradusă deja în 44 de limbi și cu mai bine de 5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume, Psihologia Persuasiunii era deja o capodoperă, într-adevăr. Dar asta nu l-a oprit pe Dr. Robert Cialdini să continue să o îmbogățească și să o rafineze pe baza cercetărilor de ultimă oră din domeniu. Și a reușit să scrie un material care va fi deopotrivă iubit de cei care nu au citit edițiile precedente, dar și de cei care le-au citit deja. Da, da! Mai ales aceștia din urmă vor devora pagină după pagină, încântați de noutățile pe care le aduce această ediție extinsă și actualizată.O parte din noutăți vine de la bogăția de analize și studii de caz privind modul în care funcționează în mediul online tacticile de influență socială (pentru că noi toți aflăm pe pielea noastră, zi de zi, că rețelele sociale și site-urile de comerț electronic au adoptat învățămintele științei persuasiunii!). O altă parte vine de la utilizarea sporită a notelor finale astfel încât cititorul să poate găsi referințe folositoare către rapoarte de cercetare suplimentare și lucrări conexe cu descrieri esențiale.Dar cea mai semnificativă noutate este adăugarea unui al șaptelea Principiu Universal al Influențării – Unitatea. ntr-un capitol dedicat este documentat modul în care indivizii devin remarcabil mai susceptibili la influența unei per- soane care transmite un mesaj dacă pot fi convinși că aceasta împărtășește cu ei un punct de vedere personal semni- ficativ sau o identitate socială. Sunt incluse numeroase studii de caz și concluzii relevante ale cercetărilor lui, cu același amestec de observații de o mare finețe psihologică, și relatări pline de miez ce l-au făcut celebru pe autor.Cu această carte drept ghid, vei învăța să navighezi cu succes prin lumea noastră tot mai complexă pentru că nu trebuie să fii om de știință ca să îți însușești Principiile Universale ale Influențării: Reciprocitatea, Angajamentul și Consecvența, Dovada Socială, Simpatia, Autoritatea, Raritatea, Influența Instantanee și Unitatea.Folosind relatări memorabile și exemple cu care este ușor să empatizezi, Cialdini face surprinzător de ușor de înțeles un subiect de importanță crucială, astfel încât tu să poți deveni persuasiv – și, la fel de important! –, să înveți cum să te protejezi împotriva tentativelor de influențare lipsite de etică. Atunci când nu înțelegi aceste principii, este mult mai posibil să-ți cedezi puterea (sau banii!) unor persoane lipsite de scrupule, dar cu temeinice cunoștințe de psi- hologie umană. Dr. Robert Cialdini este recunoscut ca expert de nivel mondial pentru contribuțiile sale fundamentale privind înțelegerea influențării și aplicarea ei etic în afaceri. Și-a dedicat peste 35 de ani cercetărilor academice privind ce-i determină pe oameni să spună Da solicitărilor făcute de alții în circumstanțe specifice afacerilor și nu numai, iar Principiile Persuasiunii enunțate de el sunt astăzi piatra de temelie a oricărei organizații care dorește să-și sporească onest și constant eficiența în vânzări, leadership, marketing, management și comunicare.În calitate de vorbitor, scriitor și trainer, Dr. Cialdini și-a câștigat o reputație mondială pentru capacitatea sa de a transpune știința în informații deopotrivă antrenante, valoroase și memorabile. Conceptele aduse de el în atenția oamenilor sunt adesea îmbrăcate în povestirile atât de emoționante încât declanșează schimbări de amploare în mintea acestora. Din acest motiv el este adesea numit Nașul Inflenței
Nota clientilor