Confesiunile unui om de pricing

Cod intern: xsales_1272067
Producator: Humanitas
Vizualizari: 30 / Achizitii: 29
Pret:   52.95 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Aceasta este cea mai bună carte despre problemele practice legate de stabilirea prețurilor. — PHILIP KOTLER Hermann Simon, cel mai important expert global în strategia de pricing, ne arată în confesiunile sale cum funcționează acest proces misterios și cum, prin intermediul prețurilor, putem să maximizăm valoarea atât pentru companie, cât și pentru clienți. De-a lungul unei cariere remarcabile ca profesor, antreprenor și consultant în management pentru companii mari și mici din întreaga lume, Hermann Simon a învățat de la laureați ai Premiului Nobel și de la experți de renume în domeniul managementului și a ajutat numeroși manageri și executivi de top să folosească pricingul ca modalitate de a crea piețe noi, de a-și dezvolta afacerile și de a obține un avantaj competitiv pe termen lung. În această carte, adresată atât consumatorilor, cât și oamenilor de afaceri, Hermann Simon ne dezvăluie secretele practicilor de pricing și ne împărtășește din înțelepciunea sa, care ne va schimba pentru totdeauna modul în care privim prețurile.  Hermann Simon este un model de succes profesional de lungă durată, iar Costin Ciora îi calcă pe urme. Ambii combină excelent teoria și practica într-un domeniu care ne implică pe toți. Confesiunile unui om de pricing ne duce în culisele mecanismelor comerciale și ne ajută să luăm decizii mai bune, indiferent de care parte a prețului ne aflăm. — OCTAVIAN PANTIȘ, antreprenor, autor, consultant  Hermann Simon este «The Pricing Man» și o figură de referință în acest domeniu. Cu peste 40 de ani de experiență în cercetarea și practica prețurilor, colaborând cu companii din întreaga lume și din toate do­meniile importante, el deține cunoștințele necesare pentru a ajuta organizațiile mari, medii și mici să-și îmbunătățească abilitățile în materie de pricing. — KEVIN MITCHEL, președinte al Societății Profesionale de Pricin
Nota clientilor