Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fața este adresata in primul rand studenților și dascalilor de la specializarile Marketing și Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (dar nu numai), precum și tuturor celor interesați in studierea și cunoașterea comportamentului oamenilor aflați in fața actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de conținutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci și alți specialiști (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, științelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicați in realizarea unor astfel de studii.Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atenției in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorințele și cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influența comportamentul (incitatatori, informatori, decidenți și lideri de opinie, șefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clienților
Scrie parerea ta
Comportamentul clientilor
Ai cumparat produsul Comportamentul clientilor ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fața este adresata in primul rand studenților și dascalilor de la specializarile Marketing și Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (dar nu numai), precum și tuturor celor interesați in studierea și cunoașterea comportamentului oamenilor aflați in fața actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de conținutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci și alți specialiști (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, științelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicați in realizarea unor astfel de studii.Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atenției in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorințele și cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influența comportamentul (incitatatori, informatori, decidenți și lideri de opinie, șefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clienților
Acorda un calificativ