Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume scepticaCe altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un numar infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevarat inseamna sa spui o poveste diferita.Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste – una in care vrem sa credem, indiferent daca are sau nu legatura cu realitatea.Marketerii dau gres atunci cand joaca murdar si sunt egoisti, dupa cum o dovedesc telemarketerii, companiile producatoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grija: daca povestea ta nu este autentica, vei incalca limita dintre iluzie si frauda! Vrei sa te asiguri ca nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor?Foloseste cele trei intrebari de control oferite de Seth Godin:- Care e povestea ta?- Vor crede in aceasta poveste cei care au nevoie de ea?- Este adevarata povestea ta? Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, speaker solicitat, antreprenor de succes, expert in marketing si blogger de top. Este pretuit in special pentru felul in care analizeaza fenomenul internaut, iar eseurile si opiniile sale sunt citate pe scara larga, atat online, cat si offline. - Forbes Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach si Mark Twain. Combina-le creierele si rade-le tot parul de pe cap. Pe cine obtii? Pe Seth Godin. - Jay Levinso
Scrie parerea ta
Toti marketerii sunt mincinosi. Editia a II - a
Ai cumparat produsul Toti marketerii sunt mincinosi. Editia a II - a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume scepticaCe altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un numar infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevarat inseamna sa spui o poveste diferita.Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste – una in care vrem sa credem, indiferent daca are sau nu legatura cu realitatea.Marketerii dau gres atunci cand joaca murdar si sunt egoisti, dupa cum o dovedesc telemarketerii, companiile producatoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grija: daca povestea ta nu este autentica, vei incalca limita dintre iluzie si frauda! Vrei sa te asiguri ca nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor?Foloseste cele trei intrebari de control oferite de Seth Godin:- Care e povestea ta?- Vor crede in aceasta poveste cei care au nevoie de ea?- Este adevarata povestea ta? Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, speaker solicitat, antreprenor de succes, expert in marketing si blogger de top. Este pretuit in special pentru felul in care analizeaza fenomenul internaut, iar eseurile si opiniile sale sunt citate pe scara larga, atat online, cat si offline. - Forbes Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach si Mark Twain. Combina-le creierele si rade-le tot parul de pe cap. Pe cine obtii? Pe Seth Godin. - Jay Levinso
Acorda un calificativ