Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )
Produs cu garantie
Livrare direct din stocul fizic al BookZone
Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei
Scrie parerea ta
Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
Ai cumparat produsul Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi. Lect. univ. dr. Andreea Mitan
Acorda un calificativ