Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Cod intern: xsales_96767211
Producator: Universul Juridic
Vizualizari: 8 / Achizitii: 3
Stoc: In stoc
Pret:   25.1 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 01-12-2025: 02:12 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.  Lect. univ. dr. Andreea Mitan
Nota clientilor

Alte produse din aceeasi categorie: