Bazata pe ani de munca si studiu cu oameni si organizatii, cartea este plina de aplicatii practice, din lumea reala, pentru profesionistii al caror succes depinde de a prezice si a influenta comportamentul. Acesta este primul pas in marele salt spre comunicare. Imagineaza-ti ce ai putea obtine daca ai reusi sa identifici Declansatorii Motivationali dintr-o simpla conversatie! Vei invata cum sa recunosti ce va stimula si va mentine motivatia cuiva si, in caz contrar, ce il va face sa isi piarda motivatia. De asemenea, vei sti exact cum sa iti armonizezi limbajul si procesele cu ale celuilalt pentru a-i trezi interesul si entuziasmul. „ Cuvinte care schimba minti ” se ocupa de: declansatorii Motivationali; cum sa descoperi tiparele unui individ sau ale unui grup; utilizarea Limbajului de Influentare potrivit pentru impactul maxim; cum sa folosesti acest instrument in orice context de comunicare; cum sa creezi campanii publicitare si de marketing puternice; cum sa angajezi omul potrivit la locul potrivit; cum sa creezi echipe foarte performante gestionand punctele tari ale oamenilor in loc sa suferi din cauza punctelor lor slabe.
Scrie parerea ta
Cuvinte care schimba minti
Ai cumparat produsul Cuvinte care schimba minti ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Bazata pe ani de munca si studiu cu oameni si organizatii, cartea este plina de aplicatii practice, din lumea reala, pentru profesionistii al caror succes depinde de a prezice si a influenta comportamentul. Acesta este primul pas in marele salt spre comunicare. Imagineaza-ti ce ai putea obtine daca ai reusi sa identifici Declansatorii Motivationali dintr-o simpla conversatie! Vei invata cum sa recunosti ce va stimula si va mentine motivatia cuiva si, in caz contrar, ce il va face sa isi piarda motivatia. De asemenea, vei sti exact cum sa iti armonizezi limbajul si procesele cu ale celuilalt pentru a-i trezi interesul si entuziasmul. „ Cuvinte care schimba minti ” se ocupa de: declansatorii Motivationali; cum sa descoperi tiparele unui individ sau ale unui grup; utilizarea Limbajului de Influentare potrivit pentru impactul maxim; cum sa folosesti acest instrument in orice context de comunicare; cum sa creezi campanii publicitare si de marketing puternice; cum sa angajezi omul potrivit la locul potrivit; cum sa creezi echipe foarte performante gestionand punctele tari ale oamenilor in loc sa suferi din cauza punctelor lor slabe.
Acorda un calificativ