Intreaga Traditie a Bisericii Ortodoxe tinteste catre tamaduirea omului, care inseamna readucerea la viata a sufletului omorat prin pacat. Tamaduirea aceasta se izbandeste cu ajutorul Tainelor si prin intreaga viata ascetica a Bisericii. Insanatosirea sufletului bolnav, readucerea la viata a mintii moarte, curatia inimii necurate nu se ating prin sfaturi, nici cu medicamente, ci prin metoda ascetica a Bisericii, prin infranare, dragoste, rugaciune si paza mintii de atacurile satanei prin ganduri. De aceea, Traditia ortodoxa are o mare insemnatate pentru epoca noastra, fiind singura ce il poate elibera si tamadui pe om de nelinistea si de sentimentul de nesiguranta pricinuite de moartea sufletului. Cand mintea si inima i se curatesc, omul se umple de harul Sfantului Duh si se vindeca duhovniceste. Sufletul se izbaveste de toate ranile sale si se face templu al Preasfantului Dumnezeu Celui in Treime. Omul devine adevarat preot al harului lui Dumnezeu si se impartaseste inca de aici de bunatatile Imparatiei cerurilor. Acesta este omul adevarat, omul firesc, omul indumnezeit prin har. Un crestinism fara aceasta curatire si tamaduire nu este decat o utopie. - Mitropolitul Ierotheos
Scrie parerea ta
Psihoterapia ortodoxa. Calea tamaduirii dupa Sfintii Parinti
Ai cumparat produsul Psihoterapia ortodoxa. Calea tamaduirii dupa Sfintii Parinti ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Intreaga Traditie a Bisericii Ortodoxe tinteste catre tamaduirea omului, care inseamna readucerea la viata a sufletului omorat prin pacat. Tamaduirea aceasta se izbandeste cu ajutorul Tainelor si prin intreaga viata ascetica a Bisericii. Insanatosirea sufletului bolnav, readucerea la viata a mintii moarte, curatia inimii necurate nu se ating prin sfaturi, nici cu medicamente, ci prin metoda ascetica a Bisericii, prin infranare, dragoste, rugaciune si paza mintii de atacurile satanei prin ganduri. De aceea, Traditia ortodoxa are o mare insemnatate pentru epoca noastra, fiind singura ce il poate elibera si tamadui pe om de nelinistea si de sentimentul de nesiguranta pricinuite de moartea sufletului. Cand mintea si inima i se curatesc, omul se umple de harul Sfantului Duh si se vindeca duhovniceste. Sufletul se izbaveste de toate ranile sale si se face templu al Preasfantului Dumnezeu Celui in Treime. Omul devine adevarat preot al harului lui Dumnezeu si se impartaseste inca de aici de bunatatile Imparatiei cerurilor. Acesta este omul adevarat, omul firesc, omul indumnezeit prin har. Un crestinism fara aceasta curatire si tamaduire nu este decat o utopie. - Mitropolitul Ierotheos
Acorda un calificativ