Manualul de Educație plastică pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022. Manualul de Educație plastică de clasa a V-a a fost realizat conform prevederilor Programei școlare pentru disciplina Educație plastică pentru clasele a V-a – a VIII-a, aprobată prin ordinul Ministerului Educației Naționale nr. 3590/ 05.04.2016. Pentru formarea competențelor specifice, în manual sunt propuse exemple de activități de învățare care valorifică experiența concretă a elevului, integrând strategii didactice adecvate unor contexte de învățare variate. Abordarea este specifică vârstei și se bazează pe stimularea curiozității față de domeniul artei în general și al artei plastice în mod special. S-a ținut seama de argumentele care au stat la baza programei, respectiv de avalanșa de informații și influențe ce vin pe cale vizuală în viața de zi cu zi. Explorarea de către elevi a caracteristicilor specifice limbajului vizual va duce la optimizarea comunicării funcționale. Prin subiectele aplicative propuse, elevii își consolidează abilități și atitudini, printre care încrederea în variate posibilități de exprimare a sinelui, cu respect pentru valori, tradiții și oameni. Practic, întregul design propus de manual facilitează formarea competenței cheie de sensibilizare și exprimare culturală, recomandată la nivel european, prin: -cultivarea sensibilității elevilor; -aprecierea diversității exprimării artistice; -recunoașterea rolului factorilor estetici în viața de fiecare zi; -dezvoltarea abilităților creative ale elevilor și exersarea acestora în diferite contexte.
Scrie parerea ta
Educatie plastica. Manual. Clasa a V-a
Ai cumparat produsul Educatie plastica. Manual. Clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de Educație plastică pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022. Manualul de Educație plastică de clasa a V-a a fost realizat conform prevederilor Programei școlare pentru disciplina Educație plastică pentru clasele a V-a – a VIII-a, aprobată prin ordinul Ministerului Educației Naționale nr. 3590/ 05.04.2016. Pentru formarea competențelor specifice, în manual sunt propuse exemple de activități de învățare care valorifică experiența concretă a elevului, integrând strategii didactice adecvate unor contexte de învățare variate. Abordarea este specifică vârstei și se bazează pe stimularea curiozității față de domeniul artei în general și al artei plastice în mod special. S-a ținut seama de argumentele care au stat la baza programei, respectiv de avalanșa de informații și influențe ce vin pe cale vizuală în viața de zi cu zi. Explorarea de către elevi a caracteristicilor specifice limbajului vizual va duce la optimizarea comunicării funcționale. Prin subiectele aplicative propuse, elevii își consolidează abilități și atitudini, printre care încrederea în variate posibilități de exprimare a sinelui, cu respect pentru valori, tradiții și oameni. Practic, întregul design propus de manual facilitează formarea competenței cheie de sensibilizare și exprimare culturală, recomandată la nivel european, prin: -cultivarea sensibilității elevilor; -aprecierea diversității exprimării artistice; -recunoașterea rolului factorilor estetici în viața de fiecare zi; -dezvoltarea abilităților creative ale elevilor și exersarea acestora în diferite contexte.
Acorda un calificativ