Lucrand cu emotia in terapia psihodinamica, terapia cognitiv-comportamentala si terapia centrata pe emotii Un prim obiectiv al psihoterapiei este de ajuta oamenii sa‑si aline suferinta emotionala, diferitele abordari psihoterapeutice facand eforturi pentru a intelege emotia si contributia ei la experienta zilnica de a fi om. In volumul de fata autorii prezinta modurile in care abordarile psihoterapeutice cele mai practicate in prezent - psihodinamica, cognitiv‑comportamentala si centrata pe emotie - privesc rolul emotiei in terapie. In fiecare capitol este adus in atentie impactul emotiilor asupra dezvoltarii copilului si a proceselor de invatare, relatia dintre emotie si motivatie si modurile in care emotia poate fi canalizata in terapie pentru a imbunatati functionarea psihica si pentru a intari relatiile interpersonale. Numeroase vignete clinice le arata cititorilor cum sa trezeasca, sa identifice si sa canalizeze emotiile in terapie, utilizand, de asemenea, emotii pentru a dezvolta si a mentine o alianta terapeutica eficienta. Leslie Greenberg este profesor de psihologie la York University din Toronto, psihoterapeut formator in psihoterapia centrata pe emotii. A scris lucrari importante despre psihoterapia centrata pe emotii si a primit numeroase premii pentru activitatea sa stiintifica. Norka T. Malberg, este profesor la Yale Child Study Center, School of Medicine din New Haven, Connecticut si practica psihanaliza cu adulti, adolescenti si copii. Este membra a Societatii psihanalitice Western New England si a Societatii Freudiene Contemporane. Coordoneaza colectia de psihologia dezvoltarii de la Karnac si este in colectivul editorial a unor reviste de prestigiu in domeniul psihoterapiei copilului si adolescentului. Michael A. Tompkins este director al Centrului pentru terapie cognitiva din San Francisco Bay, profesor la Berkeley, University of California, formator la Beck Institute of Cognitive Behavior Therapy si practica psihoterapie cognitiv-comportamentala. A scris numeroase articole si capitole in carti despre terapia cognitiv-comportamentala. Desi cercetatorii pot studia emotia in laborator, psihoterapia este un laborator relational mult mai valid din punct de vedere ecologic. In psihoterapie, putem observa tipul de experienta emotionala si procesele emotionale care capteaza mai bine emotia traita - respectiv, intr‑o maniera si la o intensitate care se manifesta pe masura ce emotia afecteaza viata. Asa cum discutam in aceasta carte, provocarea in psihoterapie este de a surmonta limitarile reprezentate atat de limbajul conceptual, cat si de descoperirile psihologiei experimentale, astfel incat sa putem examina modul in care psihoterapeutii inteleg si lucreaza in realitate cu emotia in psihoterapie. - Autorii
Scrie parerea ta
Lucrand cu emotia - Leslie S. Greenberg, Norka T. Malberg, Michael A. Tompkins
Ai cumparat produsul Lucrand cu emotia - Leslie S. Greenberg, Norka T. Malberg, Michael A. Tompkins ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrand cu emotia in terapia psihodinamica, terapia cognitiv-comportamentala si terapia centrata pe emotii Un prim obiectiv al psihoterapiei este de ajuta oamenii sa‑si aline suferinta emotionala, diferitele abordari psihoterapeutice facand eforturi pentru a intelege emotia si contributia ei la experienta zilnica de a fi om. In volumul de fata autorii prezinta modurile in care abordarile psihoterapeutice cele mai practicate in prezent - psihodinamica, cognitiv‑comportamentala si centrata pe emotie - privesc rolul emotiei in terapie. In fiecare capitol este adus in atentie impactul emotiilor asupra dezvoltarii copilului si a proceselor de invatare, relatia dintre emotie si motivatie si modurile in care emotia poate fi canalizata in terapie pentru a imbunatati functionarea psihica si pentru a intari relatiile interpersonale. Numeroase vignete clinice le arata cititorilor cum sa trezeasca, sa identifice si sa canalizeze emotiile in terapie, utilizand, de asemenea, emotii pentru a dezvolta si a mentine o alianta terapeutica eficienta. Leslie Greenberg este profesor de psihologie la York University din Toronto, psihoterapeut formator in psihoterapia centrata pe emotii. A scris lucrari importante despre psihoterapia centrata pe emotii si a primit numeroase premii pentru activitatea sa stiintifica. Norka T. Malberg, este profesor la Yale Child Study Center, School of Medicine din New Haven, Connecticut si practica psihanaliza cu adulti, adolescenti si copii. Este membra a Societatii psihanalitice Western New England si a Societatii Freudiene Contemporane. Coordoneaza colectia de psihologia dezvoltarii de la Karnac si este in colectivul editorial a unor reviste de prestigiu in domeniul psihoterapiei copilului si adolescentului. Michael A. Tompkins este director al Centrului pentru terapie cognitiva din San Francisco Bay, profesor la Berkeley, University of California, formator la Beck Institute of Cognitive Behavior Therapy si practica psihoterapie cognitiv-comportamentala. A scris numeroase articole si capitole in carti despre terapia cognitiv-comportamentala. Desi cercetatorii pot studia emotia in laborator, psihoterapia este un laborator relational mult mai valid din punct de vedere ecologic. In psihoterapie, putem observa tipul de experienta emotionala si procesele emotionale care capteaza mai bine emotia traita - respectiv, intr‑o maniera si la o intensitate care se manifesta pe masura ce emotia afecteaza viata. Asa cum discutam in aceasta carte, provocarea in psihoterapie este de a surmonta limitarile reprezentate atat de limbajul conceptual, cat si de descoperirile psihologiei experimentale, astfel incat sa putem examina modul in care psihoterapeutii inteleg si lucreaza in realitate cu emotia in psihoterapie. - Autorii
Acorda un calificativ