Conceputa si realizata in conformitate cu prevederile programei de exercitii grafice pentru gradinite, lucrarea de fata are ca obiectiv stimularea activitatilor prescolarilor, care sunt incurajati sa descopere diverse utilizari ale elementelor grafice de la desen la scrierea numerelor si a literelor, antrenand spiritul de observatie, logica si gandirea. Prin metoda de lucru propusa copiilor se urmareste: • dezvoltarea spiritului de observatie pentru a diferentia forma, marimea, pozitia si dispunerea in spatiu a elementelor grafice; • asimilarea pe cale senzoriala, prin actiune, a executarii formei liniilor si imbogatirea vocabularului prin cuvintele ce le denumesc (punct, linie orizontala, verticala, oblica, franta, serpuita, cerc, oval, nod, spirala, bastonase, bucla), precum si utilizarea ulterioara a acestora in situatii adecvate; • dezvoltarea muschilor mici ai mainii, rotirea diferitelor segmente ale acestora in jurul articulatiilor umarului, cotului, mainii si degetelor; • coordonarea oculo-motrica: efectuarea, la inceput, a elementelor grafice prin imitarea modelului, apoi, treptat, prin trasarea lor cu mai multa indemanare, independent de model. • formarea tinutei corecte si a unor deprinderi necesare in practicarea scrisului, cum sunt: pozitia corpului la masa de scris, a foii de hartie, manuirea corecta a instrumentului de scris (creion, carioca, creta etc.), reglarea intensitatii cu care se apasa pe hartie si trasarea cursiva a semnelor grafice, a numerelor si a alfabetului. Astfel, copiii se distreaza si invata in acelasi timp!
Scrie parerea ta
Invat sa scriu!
Ai cumparat produsul Invat sa scriu! ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Conceputa si realizata in conformitate cu prevederile programei de exercitii grafice pentru gradinite, lucrarea de fata are ca obiectiv stimularea activitatilor prescolarilor, care sunt incurajati sa descopere diverse utilizari ale elementelor grafice de la desen la scrierea numerelor si a literelor, antrenand spiritul de observatie, logica si gandirea. Prin metoda de lucru propusa copiilor se urmareste: • dezvoltarea spiritului de observatie pentru a diferentia forma, marimea, pozitia si dispunerea in spatiu a elementelor grafice; • asimilarea pe cale senzoriala, prin actiune, a executarii formei liniilor si imbogatirea vocabularului prin cuvintele ce le denumesc (punct, linie orizontala, verticala, oblica, franta, serpuita, cerc, oval, nod, spirala, bastonase, bucla), precum si utilizarea ulterioara a acestora in situatii adecvate; • dezvoltarea muschilor mici ai mainii, rotirea diferitelor segmente ale acestora in jurul articulatiilor umarului, cotului, mainii si degetelor; • coordonarea oculo-motrica: efectuarea, la inceput, a elementelor grafice prin imitarea modelului, apoi, treptat, prin trasarea lor cu mai multa indemanare, independent de model. • formarea tinutei corecte si a unor deprinderi necesare in practicarea scrisului, cum sunt: pozitia corpului la masa de scris, a foii de hartie, manuirea corecta a instrumentului de scris (creion, carioca, creta etc.), reglarea intensitatii cu care se apasa pe hartie si trasarea cursiva a semnelor grafice, a numerelor si a alfabetului. Astfel, copiii se distreaza si invata in acelasi timp!
Acorda un calificativ