Cartea povesteste intamplarile pline de haz ale lui Ral in drumul parcurs de la dorinta de a deveni afacerist pana la masurarea profitului obtinut din afacerea pe care o va dezvolta pas cu pas in paginile cartii. Dialogurile cu mama, cu usoare ironii si amuzante, il invata ce inseamna nevoile clientilor si importanta competitiei. Ral intelege ca fara un plan bine pus la punct nu poti duce nimic la bun sfarsit. Ai nevoie de obiective clare si sa nu te abati de la ele. A invatat diferenta intre logo, slogan si brand, si modul in care se realizeaza o reclama - dar si faptul ca, de cele mai multe ori, reclama nu spune totul. Merchandising - un cuvant foarte complicat a devenit acum transparent. Drumul parcurs de o materie prima pana la produsul finit si la cumparatorul din magazin este batatorit cu scheme si explicatii iar pretul marfii are sens. Iar generozitatea este lucrul care da valoare reala profitului. Da, povestea lui Ral, trebuia spusa! Ne invata cu umor ce inseamna comertul.Fiecare zi aduce noi argumente care sa sustina importanta mediului economic, de afaceri si de marketing in supravietuirea noastra, in aceeasi masura in care era natura pentru antici. Sunt hatisuri, sunt reguli si legi pe care este bine sa le cunoastem si sa le intelegem sensul si consecintele, deoarece le traim zi-de-zi si nu avem o alta optiune. De ce uneori ii refuzam pe cei mici atunci cand doresc sa le cumparam ceva? De ce faptul ca o ciocolata prezentata ca fiind premiul unui campion nu inseamna neaparat ca este cel mai sanatos desert? Care este diferenta dintre nevoie si dorinta sau cand ceva merita si cand nu merita? Sunt intrebari la care toti tinerii merita raspuns.
Scrie parerea ta
Mere verzi si rosii. Seria Secretele unui pusti afacerist - Mia Barc
Ai cumparat produsul Mere verzi si rosii. Seria Secretele unui pusti afacerist - Mia Barc ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cartea povesteste intamplarile pline de haz ale lui Ral in drumul parcurs de la dorinta de a deveni afacerist pana la masurarea profitului obtinut din afacerea pe care o va dezvolta pas cu pas in paginile cartii. Dialogurile cu mama, cu usoare ironii si amuzante, il invata ce inseamna nevoile clientilor si importanta competitiei. Ral intelege ca fara un plan bine pus la punct nu poti duce nimic la bun sfarsit. Ai nevoie de obiective clare si sa nu te abati de la ele. A invatat diferenta intre logo, slogan si brand, si modul in care se realizeaza o reclama - dar si faptul ca, de cele mai multe ori, reclama nu spune totul. Merchandising - un cuvant foarte complicat a devenit acum transparent. Drumul parcurs de o materie prima pana la produsul finit si la cumparatorul din magazin este batatorit cu scheme si explicatii iar pretul marfii are sens. Iar generozitatea este lucrul care da valoare reala profitului. Da, povestea lui Ral, trebuia spusa! Ne invata cu umor ce inseamna comertul.Fiecare zi aduce noi argumente care sa sustina importanta mediului economic, de afaceri si de marketing in supravietuirea noastra, in aceeasi masura in care era natura pentru antici. Sunt hatisuri, sunt reguli si legi pe care este bine sa le cunoastem si sa le intelegem sensul si consecintele, deoarece le traim zi-de-zi si nu avem o alta optiune. De ce uneori ii refuzam pe cei mici atunci cand doresc sa le cumparam ceva? De ce faptul ca o ciocolata prezentata ca fiind premiul unui campion nu inseamna neaparat ca este cel mai sanatos desert? Care este diferenta dintre nevoie si dorinta sau cand ceva merita si cand nu merita? Sunt intrebari la care toti tinerii merita raspuns.
Acorda un calificativ