Cultura kawaii si discursul publicitar japonez - Oana-Maria Birlea

Cod intern: xsales_11539519
Vizualizari: 2 / Achizitii: 1
Pret:   52.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Teza abordeaza o tema de actualitate in domeniul limbii si culturii japoneze si se doreste a fi un prilej de apropiere a publicului roman de substratul culturii pop japoneze, care a cunoscut un succes imediat si rasunator in spatiul romanesc, fiind unul dintre factorii determinanti pentru inceperea studiului limbii japoneze in randul studentilor nostri de la Facultatea de Litere. Dorinta mea de a intelege dragalasenia (kawaii) japoneza in toate manifestarile sale a inceput, de altfel, in anii studentiei. In perioada martie 2013 - aprilie 2014, am beneficiat de statutul de exchange student la Universitatea Kobe, pe baza acordului interuniversitar dintre Universitatea Babes-Bolyai (Facultatea de Litere) si Universitatea Kobe (Faculty of Global Human Sciences), o experienta minunata, care m-a format si m-a determinat sa aprofundez studiul limbii japoneze.
Nota clientilor