Teza abordeaza o tema de actualitate in domeniul limbii si culturii japoneze si se doreste a fi un prilej de apropiere a publicului roman de substratul culturii pop japoneze, care a cunoscut un succes imediat si rasunator in spatiul romanesc, fiind unul dintre factorii determinanti pentru inceperea studiului limbii japoneze in randul studentilor nostri de la Facultatea de Litere. Dorinta mea de a intelege dragalasenia (kawaii) japoneza in toate manifestarile sale a inceput, de altfel, in anii studentiei. In perioada martie 2013 - aprilie 2014, am beneficiat de statutul de exchange student la Universitatea Kobe, pe baza acordului interuniversitar dintre Universitatea Babes-Bolyai (Facultatea de Litere) si Universitatea Kobe (Faculty of Global Human Sciences), o experienta minunata, care m-a format si m-a determinat sa aprofundez studiul limbii japoneze.
Scrie parerea ta
Cultura kawaii si discursul publicitar japonez - Oana-Maria Birlea
Ai cumparat produsul Cultura kawaii si discursul publicitar japonez - Oana-Maria Birlea ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Teza abordeaza o tema de actualitate in domeniul limbii si culturii japoneze si se doreste a fi un prilej de apropiere a publicului roman de substratul culturii pop japoneze, care a cunoscut un succes imediat si rasunator in spatiul romanesc, fiind unul dintre factorii determinanti pentru inceperea studiului limbii japoneze in randul studentilor nostri de la Facultatea de Litere. Dorinta mea de a intelege dragalasenia (kawaii) japoneza in toate manifestarile sale a inceput, de altfel, in anii studentiei. In perioada martie 2013 - aprilie 2014, am beneficiat de statutul de exchange student la Universitatea Kobe, pe baza acordului interuniversitar dintre Universitatea Babes-Bolyai (Facultatea de Litere) si Universitatea Kobe (Faculty of Global Human Sciences), o experienta minunata, care m-a format si m-a determinat sa aprofundez studiul limbii japoneze.
Acorda un calificativ