Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat pentru a fi practicat si aplicat in toate sectoarele de activitate, indiferent de domeniu. Modelarea performantei in cadrul serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni prezinta conceptualizarea modelelor econometrice ale metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea reclamatiilor, sesizarilor, sugestiilor si implementarea initiativelor cetatenesti. Din cuprins: • Conceptualizarea modelelor econometrice de imbunatatire a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor • Evaluarea performantelor serviciilor publice locale prin binomul optimism-pesimism al relatiei manager-cetatean Puncte forte: • tratare ampla a aspectelor ce tin de modelarea performantelor serviciilor publice locale prin prisma evaluarii binomului manageri-cetateni • analizeaza legislatia si jurisprudenta incidente • interpretari si clarificari doctrinare • caracter interdisciplinar • ample referinte bibliografice • include tabele, figuri si anexe care faciliteaza asimilarea informatiei
Scrie parerea ta
Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni - Tincuta Gudana Vrabie
Ai cumparat produsul Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni - Tincuta Gudana Vrabie ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat pentru a fi practicat si aplicat in toate sectoarele de activitate, indiferent de domeniu. Modelarea performantei in cadrul serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni prezinta conceptualizarea modelelor econometrice ale metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea reclamatiilor, sesizarilor, sugestiilor si implementarea initiativelor cetatenesti. Din cuprins: • Conceptualizarea modelelor econometrice de imbunatatire a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor • Evaluarea performantelor serviciilor publice locale prin binomul optimism-pesimism al relatiei manager-cetatean Puncte forte: • tratare ampla a aspectelor ce tin de modelarea performantelor serviciilor publice locale prin prisma evaluarii binomului manageri-cetateni • analizeaza legislatia si jurisprudenta incidente • interpretari si clarificari doctrinare • caracter interdisciplinar • ample referinte bibliografice • include tabele, figuri si anexe care faciliteaza asimilarea informatiei
Acorda un calificativ