Educatia timpurie anteprescolara. Ghidul cadrului didactic Scopul principal al acestui volum colectiv este de a raspunde nevoilor profesionale ale cadrelor didactice, ale decidentilor din educatia timpurie si ale altor categorii de personal care desfasoara activitati cu copiii anteprescolari. Totodata, lucrarea pe care o propunem se adreseaza studentilor din domeniul stiintelor educatiei, dar si oricarui adult, parinte sau viitor parinte. Am avut in vedere noutatea legislativa care presupune preluarea creselor de catre sistemul de educatie, dar si faptul ca serviciile de educatie timpurie anteprescolara sunt de tip integrat intre componenta educationala, cea de ingrijire si cea de supraveghere. In realizarea acestei lucrari, am avut in vedere faptul ca ritmul de dezvoltare al fiecarui copil nu este liniar, ci este dat si de unicitatea combinatiei genetice, dar si de plasticitatea cognitiva specifica varstelor timpurii. Acestea sunt doar cateva argumente care ii sugereaza adultului responsabil de educatia timpurie necesitatea de a proiecta si de a organiza trasee cat mai individualizate de instruire, de a crea medii care sa asigure stimularea senzoriala ca premisa a dezvoltarii cognitive si de a sustine exprimarea nevoilor specifice varstei.
Scrie parerea ta
Educatia timpurie anteprescolara - Horatiu Catalano, Ion Albulescu
Ai cumparat produsul Educatia timpurie anteprescolara - Horatiu Catalano, Ion Albulescu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Educatia timpurie anteprescolara. Ghidul cadrului didactic Scopul principal al acestui volum colectiv este de a raspunde nevoilor profesionale ale cadrelor didactice, ale decidentilor din educatia timpurie si ale altor categorii de personal care desfasoara activitati cu copiii anteprescolari. Totodata, lucrarea pe care o propunem se adreseaza studentilor din domeniul stiintelor educatiei, dar si oricarui adult, parinte sau viitor parinte. Am avut in vedere noutatea legislativa care presupune preluarea creselor de catre sistemul de educatie, dar si faptul ca serviciile de educatie timpurie anteprescolara sunt de tip integrat intre componenta educationala, cea de ingrijire si cea de supraveghere. In realizarea acestei lucrari, am avut in vedere faptul ca ritmul de dezvoltare al fiecarui copil nu este liniar, ci este dat si de unicitatea combinatiei genetice, dar si de plasticitatea cognitiva specifica varstelor timpurii. Acestea sunt doar cateva argumente care ii sugereaza adultului responsabil de educatia timpurie necesitatea de a proiecta si de a organiza trasee cat mai individualizate de instruire, de a crea medii care sa asigure stimularea senzoriala ca premisa a dezvoltarii cognitive si de a sustine exprimarea nevoilor specifice varstei.
Acorda un calificativ