Un studiu despre cultura corporativa a intreprinderilor chineze de internet - Chen Anna

Cod intern: xsales_323328575
Vizualizari: 3 / Achizitii: 3
Pret:   66.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 26-10-2024: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Companiile de pe internet au cunoscut suisuri si coborasuri incepand cu anii 1990. In prezent, integrarea economica globala se accelereaza, iar internetul transforma lumea intr-o comunitate cu un destin comun. Intreprinderile de pe internet joaca un rol din ce in ce mai important in economia internetului. In mai mult de doua decenii, acestea si-au dat seama treptat si au construit culturi corporative in conformitate cu propria dezvoltare, iar aceste culturi corporative distincte au jucat un rol important in promovarea unei dezvoltari pozitive si sanatoase a intreprinderilor de pe internet. Suntem, de asemenea, constienti de faptul ca culturile corporative de pe internet sunt imature si trebuie imbunatatite si consolidate in practica. Numai prin construirea unei culturi corporative care sa se potriveasca viziunii si obiectivelor de dezvoltare ale intreprinderii, aceasta poate merge spre directia ideala. Dincolo de orice indoiala, o cultura corporativa excelenta este piatra de temelie a succesului unei companii de pe internet. Pentru a deveni o companie de internet excelenta si durabila, trebuie sa construiasca o cultura corporativa care sa respecte legile cresterii si sa tina pasul cu vremurile.
Nota clientilor