Istoria credintelor si ideilor religioase Vol.2: De la Gautama Buddha pana la triumful crestinismului - Mircea Eliade

Cod intern: xsales_11521921
Vizualizari: 18 / Achizitii: 13
Pret:   65.55 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Monumentala lucrare Istoria credintelor si ideilor religioase exploreaza originea si semnificatiile divinitatilor si riturilor din diferite epoci si regiuni ale lumii, punand in evidenta, dupa cum afirma autorul insusi, „unitatea fundamentala a fenomenelor religioase si, in acelasi timp, noutatea inepuizabila a expresiilor lor”. Volumul al doilea prezinta religiile Chinei antice, brahmanismul si hinduismul, budismul, religia romana, religiile celtice si germanice, iudaismul, religiile epocii elenistice si cele iraniene, pana la aparitia crestinismului. Mircea Eliade a reusit ca nimeni altul sa ofere publicului occidental date despre religiile «primitive» ale Orientului. Toti cei interesati de marea aventura umana vor gasi in Istoria sa noi informatii si noi unghiuri de abordare. -New York Times Book Review Cuprins: Religiile din China antica • Brahmanism si hinduism: primele filosofii si tehnici ale salvarii • Buddha si contemporanii sai • Mesajul lui Buddha: de la teroarea eternei reintoarceri la beatitudinea absolutului • Religia romana: de la origini pana la procesul Bacchanaliilor (~186) • Celti, germani, traci si geti • Orfeu, Pitagora si noua eshatologie • Istoria buddhismului de la Mahakasyapa la Nagarjuna • Sinteza hinduista: Mahabharata si Bhagavad-Gita • Suferintele iudeilor: de la Apocalipsa la exaltarea Torei • Sincretism si creativitate in epoca elenistica: promisiunea mantuirii • Noi sinteze iraniene • Nasterea crestinismului • Paganism, crestinism si gnosa in epoca imperiala • Crepusculul zeilor
Nota clientilor