Sharon E. Shaffer este consultant muzeal si expert principal in domeniul invatarii timpurii si al educatiei muzeale, iar activitatea desfasurata in cadrul Institutului Smithsonian ii este completata de o cariera didactica la Universitatea din Virginia, unde preda de mai bine de un deceniu. Din perspectiva expertizei centrate pe educatia in cadrul muzeului si a experientei in educarea copiilor mici prin arta, obiecte si colectii, Sharon E. Shaffer scrie cartea Cum sa ii atragem pe copiii mici in uluitoarea lume a muzeelor , o fascinanta incursiune multidisciplinara care pledeaza pentru dezvoltarea informala a copiilor, si prin intelegerea rolului educativ al muzeelor. Volumul este structurat in trei sectiuni, continand sapte capitole. Astfel, prima sectiune, "Intelegerea publicului format din copiii mici care viziteaza muzeele. Trecut si prezent", abordeaza subiectul din perspectiva generala diacronica si pedagogica, rezervandu-i trei capitole: "Copiii si muzeele. Introducere", "Istoria copiilor si a muzeelor din America. Scurta prezentare generala" si "Teoria invatarii si primii ani de viata". Cea de-a doua sectiune, "Conceperea programelor care ii implica pe copii in operatiunea de construire a semnificatiei", trateaza subiectul din perspectiva integrativa, inventariind diverse modele educationale in educatia timpurie si racordandu-le celor mai bune practici de planificare a copilariri mici in cadrul muzeelor. In final, ultima sectiune a cartii, "Ceea ce face diferenta. Promisiunea pe care o aduce viitorul", pledeaza pentru intelegerea globala a importantei muzeului in viata educabilului, construind o punte intre contributiile valoroase ale trecutului si viitor. Pe langa abordarea teoretica, Sharon E. Shaffer pune la dispozitia cititorului si o serie de materiale suplimentare avand ca miza optimizarea calitatii timpului petrecut in muzeu, atat pentru copii, cat si pentru adulti. Din acest punct de vedere, temele de reflectie propun intelegerea tipului de public tinta, familiarizarea cu diverse teorii si teoreticieni din domeniul educational, sugestii privind invatarea pe baza de obiect ori strategii de predare in cadrul muzeului. Constienta de principiul fundamental care sta la baza invatarii, in cartea Cum sa ii atragem pe copiii mici in uluitoarea lume a muzeelor , Sharon E. Shafferelaboreaza mai mult decat niste metode esentiale pentru dezvoltarea pedagogica a educatorilor muzeali, prin ilustrarea diverselor exemple de activitati. Meritul cu adevarat esential al acestei carti este acela de a promova o educatie care ii pregateste pe copii sa se dezvolte intelectual prin activitatile desfasurate, devenind totodata constienti de responsabilitatile pe care le au fata de societatea in care traiesc. Traducere din limba engleza de Alina Hucai.
Scrie parerea ta
Cum sa ii atragem pe copiii mici in uluitoarea lume a muzeelor - Sharon E. Shaffer
Ai cumparat produsul Cum sa ii atragem pe copiii mici in uluitoarea lume a muzeelor - Sharon E. Shaffer ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Sharon E. Shaffer este consultant muzeal si expert principal in domeniul invatarii timpurii si al educatiei muzeale, iar activitatea desfasurata in cadrul Institutului Smithsonian ii este completata de o cariera didactica la Universitatea din Virginia, unde preda de mai bine de un deceniu. Din perspectiva expertizei centrate pe educatia in cadrul muzeului si a experientei in educarea copiilor mici prin arta, obiecte si colectii, Sharon E. Shaffer scrie cartea Cum sa ii atragem pe copiii mici in uluitoarea lume a muzeelor , o fascinanta incursiune multidisciplinara care pledeaza pentru dezvoltarea informala a copiilor, si prin intelegerea rolului educativ al muzeelor. Volumul este structurat in trei sectiuni, continand sapte capitole. Astfel, prima sectiune, "Intelegerea publicului format din copiii mici care viziteaza muzeele. Trecut si prezent", abordeaza subiectul din perspectiva generala diacronica si pedagogica, rezervandu-i trei capitole: "Copiii si muzeele. Introducere", "Istoria copiilor si a muzeelor din America. Scurta prezentare generala" si "Teoria invatarii si primii ani de viata". Cea de-a doua sectiune, "Conceperea programelor care ii implica pe copii in operatiunea de construire a semnificatiei", trateaza subiectul din perspectiva integrativa, inventariind diverse modele educationale in educatia timpurie si racordandu-le celor mai bune practici de planificare a copilariri mici in cadrul muzeelor. In final, ultima sectiune a cartii, "Ceea ce face diferenta. Promisiunea pe care o aduce viitorul", pledeaza pentru intelegerea globala a importantei muzeului in viata educabilului, construind o punte intre contributiile valoroase ale trecutului si viitor. Pe langa abordarea teoretica, Sharon E. Shaffer pune la dispozitia cititorului si o serie de materiale suplimentare avand ca miza optimizarea calitatii timpului petrecut in muzeu, atat pentru copii, cat si pentru adulti. Din acest punct de vedere, temele de reflectie propun intelegerea tipului de public tinta, familiarizarea cu diverse teorii si teoreticieni din domeniul educational, sugestii privind invatarea pe baza de obiect ori strategii de predare in cadrul muzeului. Constienta de principiul fundamental care sta la baza invatarii, in cartea Cum sa ii atragem pe copiii mici in uluitoarea lume a muzeelor , Sharon E. Shafferelaboreaza mai mult decat niste metode esentiale pentru dezvoltarea pedagogica a educatorilor muzeali, prin ilustrarea diverselor exemple de activitati. Meritul cu adevarat esential al acestei carti este acela de a promova o educatie care ii pregateste pe copii sa se dezvolte intelectual prin activitatile desfasurate, devenind totodata constienti de responsabilitatile pe care le au fata de societatea in care traiesc. Traducere din limba engleza de Alina Hucai.
Acorda un calificativ