Cu matematica la RUCSAC, Caiet pentru Matematica si explorarea mediului pentru clasa a I-a, semestrul I Matematica, asa cum este abordata in Caietul Cu matematica la rucsac, il ajuta pe copil sa inteleaga mai bine, intr-un mod firesc si prietenos, mediul in care traieste. In tot cuprinsul caietului, preocuparea este de a reda nu numai litera, ci si spiritul Programei de matematica si explorarea mediului in vigoare pentru anul scolar 2018-2019, printr-o integrare autentica a conceptelor specifice Stiintelor naturii cu acelea de Matematica. Cele patru unitati ale semestrului 1 acopera integral cerintele programei scolare, au o tematica unitara, urmarita sistematic, si creeaza contexte familiare copilului. Temele unitatilor pornesc de la urarea de bun-venit la scoala, trec la fireasca legatura cu familia restransa (parintii), apoi cu cea extinsa (bunicii, alte rude) si incheie cu activitati reunite sub titlul ”La joaca”, pentru ca jocul este modul cel mai eficient in care copilul invata si isi asuma provocari la aceasta varsta. Fiecare lectie are o structura clara si este asociata unei singure pagini, pentru a facilita parcurgerea sistematica. In acelasi timp, fiecare pagina avanseaza gradat, de la simplu la complex, de la experienta concreta la interiorizari abstracte. Caietul il calauzeste pe copil spre virtuti demne de dezvoltat, invitandu-l, periodic, sa analizeze o suita de actiuni cu incarcatura valorica si sa decida care este virtutea semnificativa. Trebuie sa faca acest lucru selectand si lipind un autocolant (deci actionand practic), precum si alegand un cuvant potrivit dintr-o lista (deci mobilizand un nivel abstract de gandire). Parintii au un rol deosebit de important in aceasta etapa de formare a copilului. Astfel, fara a insista sau plictisi, caietul ofera un ghidaj simplu ce sugereaza activitati pe care parintele si copilul le pot face impreuna, in contexte cotidiene, generand premise de a se intelege si cunoaste mai bine unul pe celalalt.
Scrie parerea ta
Cu matematica la rucsac - Clasa 1 Sem. 1 - Mihaela Singer, Nicoleta Stanica
Ai cumparat produsul Cu matematica la rucsac - Clasa 1 Sem. 1 - Mihaela Singer, Nicoleta Stanica ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cu matematica la RUCSAC, Caiet pentru Matematica si explorarea mediului pentru clasa a I-a, semestrul I Matematica, asa cum este abordata in Caietul Cu matematica la rucsac, il ajuta pe copil sa inteleaga mai bine, intr-un mod firesc si prietenos, mediul in care traieste. In tot cuprinsul caietului, preocuparea este de a reda nu numai litera, ci si spiritul Programei de matematica si explorarea mediului in vigoare pentru anul scolar 2018-2019, printr-o integrare autentica a conceptelor specifice Stiintelor naturii cu acelea de Matematica. Cele patru unitati ale semestrului 1 acopera integral cerintele programei scolare, au o tematica unitara, urmarita sistematic, si creeaza contexte familiare copilului. Temele unitatilor pornesc de la urarea de bun-venit la scoala, trec la fireasca legatura cu familia restransa (parintii), apoi cu cea extinsa (bunicii, alte rude) si incheie cu activitati reunite sub titlul ”La joaca”, pentru ca jocul este modul cel mai eficient in care copilul invata si isi asuma provocari la aceasta varsta. Fiecare lectie are o structura clara si este asociata unei singure pagini, pentru a facilita parcurgerea sistematica. In acelasi timp, fiecare pagina avanseaza gradat, de la simplu la complex, de la experienta concreta la interiorizari abstracte. Caietul il calauzeste pe copil spre virtuti demne de dezvoltat, invitandu-l, periodic, sa analizeze o suita de actiuni cu incarcatura valorica si sa decida care este virtutea semnificativa. Trebuie sa faca acest lucru selectand si lipind un autocolant (deci actionand practic), precum si alegand un cuvant potrivit dintr-o lista (deci mobilizand un nivel abstract de gandire). Parintii au un rol deosebit de important in aceasta etapa de formare a copilului. Astfel, fara a insista sau plictisi, caietul ofera un ghidaj simplu ce sugereaza activitati pe care parintele si copilul le pot face impreuna, in contexte cotidiene, generand premise de a se intelege si cunoaste mai bine unul pe celalalt.
Acorda un calificativ