Competenta mea de lectura - Clasa a VI-a: Limba si comunicare: 30 de teste de antrenament pentru Evaluare Nationala Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la pozitia nr. 233 din anexa Ordinului. Competenta mea de lectura. 30 de teste de antrenament pentru evaluarea nationala la finalul clasei a VI-a . Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la pozitia nr. 233 din anexa Ordinului. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Metodologia de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale la finalul claselor a ll-a, a IV-a si a Vl-a in vigoare si vizeaza evaluarea unor competente din aria curriculara Limba si comunicare (competentele generale si specifice prevazute de programele in vigoare pentru Limba si literatura romana si, respectiv, pentru Limba moderna 1, clasele a V-a - a VIII-a). Competenta mea de lectura. 30 de teste de antrenament pentru evaluarea nationala la finalul clasei a VI-a : • 20 de teste romana-engleza • 10 teste romana-franceza Scopul Evaluarii Nationale care se realizeaza la clasa a VI-a, pentru aria curriculara Limba si comunicare, este evaluarea competentei de lectura pe care o au elevii la acest nivel, adica evaluarea felului cum inteleg, utilizeaza si reflecteaza asupra textelor scrise. Volumul de fata propune in acest sens 30 de teste de antrenament, construite pe marginea unor texte la prima vedere, in limba romana si in limbile engleza si franceza, cu itemi variati, care verifica intelegerea si interpretarea mesajelor scrise, atat a celor literare, cat si a celor nonliterare. Si pentru ca in conditii de examen testele nu sunt evaluate prin note, volumul ofera, ca element de noutate fata de lucrarile cu profil similar, repere clare de evaluare, echivaland codul asociat fiecarui item cu un punctaj usor de inteles, pentru a facilita aprecierea performantelor obtinute de elevi.
Scrie parerea ta
Evaluare Nationala - Clasa 6 - Limba si comunicare - Mihaela Georgescu, Amelia Istrate, Elena Jebelean, Rodica Alexandra Pogana, Iuliana Stinga, Stanca Szekely-Rafan
Ai cumparat produsul Evaluare Nationala - Clasa 6 - Limba si comunicare - Mihaela Georgescu, Amelia Istrate, Elena Jebelean, Rodica Alexandra Pogana, Iuliana Stinga, Stanca Szekely-Rafan ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Competenta mea de lectura - Clasa a VI-a: Limba si comunicare: 30 de teste de antrenament pentru Evaluare Nationala Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la pozitia nr. 233 din anexa Ordinului. Competenta mea de lectura. 30 de teste de antrenament pentru evaluarea nationala la finalul clasei a VI-a . Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la pozitia nr. 233 din anexa Ordinului. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Metodologia de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale la finalul claselor a ll-a, a IV-a si a Vl-a in vigoare si vizeaza evaluarea unor competente din aria curriculara Limba si comunicare (competentele generale si specifice prevazute de programele in vigoare pentru Limba si literatura romana si, respectiv, pentru Limba moderna 1, clasele a V-a - a VIII-a). Competenta mea de lectura. 30 de teste de antrenament pentru evaluarea nationala la finalul clasei a VI-a : • 20 de teste romana-engleza • 10 teste romana-franceza Scopul Evaluarii Nationale care se realizeaza la clasa a VI-a, pentru aria curriculara Limba si comunicare, este evaluarea competentei de lectura pe care o au elevii la acest nivel, adica evaluarea felului cum inteleg, utilizeaza si reflecteaza asupra textelor scrise. Volumul de fata propune in acest sens 30 de teste de antrenament, construite pe marginea unor texte la prima vedere, in limba romana si in limbile engleza si franceza, cu itemi variati, care verifica intelegerea si interpretarea mesajelor scrise, atat a celor literare, cat si a celor nonliterare. Si pentru ca in conditii de examen testele nu sunt evaluate prin note, volumul ofera, ca element de noutate fata de lucrarile cu profil similar, repere clare de evaluare, echivaland codul asociat fiecarui item cu un punctaj usor de inteles, pentru a facilita aprecierea performantelor obtinute de elevi.
Acorda un calificativ