In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei carti. Preocupata la inceputurile carierei de literatura, pe care o indrageste in continuare foarte mult, autoarea s-a indreptat spre un domeniu provocator ce-i permite sa fie la fel de libera in gandire si creativa: spre publicitate. Dupa studii de filologie, teologie, filosofie, relatii publice si publicitate, doctoratul in stiintele comunicarii pe o tema de antropologie publicitara ( Dimensiunea mitica a discursului publicitar, 2009 ) i-a deschis perspective noi si i-a ridicat tot mai multe intrebari, adesea expuse studentilor de care se simte foarte legata. Cartea de fata reuseste sa aduca laolalta toate preocuparile autoarei de pana acum (inclusiv cercetarile din articolele numeroase, majoritar publicate in limba engleza), ceea ce rezolva dilema unui sincretism existential. In plus, autoarea dovedeste o coerenta evidenta intre prima carte pe tema antropologica ( Mit si publicitate , 2009) si actuala pe tema naratologica. Se poate spune cu siguranta ca prima lucrare a anticipat-o pe a doua, caci publicitatea este campul ideal de revigorare a mitului prin puterea magica a naratiunii. Astfel, Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie a devenit o carte de vizita foarte explicita a personalitatii Madalinei Moraru, caci aduna intre copertile ei dragostea scriitoarei pentru literatura si publicitate in ceea ce s-ar putea numi naratologie publicitara.
Scrie parerea ta
Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie - Madalina Moraru
Ai cumparat produsul Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie - Madalina Moraru ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei carti. Preocupata la inceputurile carierei de literatura, pe care o indrageste in continuare foarte mult, autoarea s-a indreptat spre un domeniu provocator ce-i permite sa fie la fel de libera in gandire si creativa: spre publicitate. Dupa studii de filologie, teologie, filosofie, relatii publice si publicitate, doctoratul in stiintele comunicarii pe o tema de antropologie publicitara ( Dimensiunea mitica a discursului publicitar, 2009 ) i-a deschis perspective noi si i-a ridicat tot mai multe intrebari, adesea expuse studentilor de care se simte foarte legata. Cartea de fata reuseste sa aduca laolalta toate preocuparile autoarei de pana acum (inclusiv cercetarile din articolele numeroase, majoritar publicate in limba engleza), ceea ce rezolva dilema unui sincretism existential. In plus, autoarea dovedeste o coerenta evidenta intre prima carte pe tema antropologica ( Mit si publicitate , 2009) si actuala pe tema naratologica. Se poate spune cu siguranta ca prima lucrare a anticipat-o pe a doua, caci publicitatea este campul ideal de revigorare a mitului prin puterea magica a naratiunii. Astfel, Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie a devenit o carte de vizita foarte explicita a personalitatii Madalinei Moraru, caci aduna intre copertile ei dragostea scriitoarei pentru literatura si publicitate in ceea ce s-ar putea numi naratologie publicitara.
Acorda un calificativ