Curriculumul pentru educatie timpurie, promovat in 2019, subliniaza faptul ca abordarile pedagogice centrate pe copii pot sa sustina mai eficient dezvoltarea generala a copiilor, sa ofere sprijin pentru strategiile lor de invatare si sa promoveze dezvoltarea lor cognitiva si non-cognitiva, printr-o axare mai tintita asupra invatarii practice, asupra jocurilor si interactiunilor sociale. Caietul de munca independenta Junior descopera lumea inconjuratoare sustine din plin, prin joc, dezvoltarea strategiilor de invatare ale copiilor prescolari, precum si promovarea dezvoltarii cognitive si non-cognitive a acestora, oferindu-le o macheta prietenoasa si sarcini adaptate nivelului de dezvoltare a copiilor de 5-6 ani. Accentul este pus pe atingerea unor indicatori comportamentali specifici domeniului cunoasterii mediului si, implicit, pe crearea starii de bine a acestora in procesul de invatare.
Scrie parerea ta
Junior descopera lumea inconjuratoare. 5-6 ani. Grupa mare - Smaranda Maria Cioflica, Daniela Dosa
Ai cumparat produsul Junior descopera lumea inconjuratoare. 5-6 ani. Grupa mare - Smaranda Maria Cioflica, Daniela Dosa ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Curriculumul pentru educatie timpurie, promovat in 2019, subliniaza faptul ca abordarile pedagogice centrate pe copii pot sa sustina mai eficient dezvoltarea generala a copiilor, sa ofere sprijin pentru strategiile lor de invatare si sa promoveze dezvoltarea lor cognitiva si non-cognitiva, printr-o axare mai tintita asupra invatarii practice, asupra jocurilor si interactiunilor sociale. Caietul de munca independenta Junior descopera lumea inconjuratoare sustine din plin, prin joc, dezvoltarea strategiilor de invatare ale copiilor prescolari, precum si promovarea dezvoltarii cognitive si non-cognitive a acestora, oferindu-le o macheta prietenoasa si sarcini adaptate nivelului de dezvoltare a copiilor de 5-6 ani. Accentul este pus pe atingerea unor indicatori comportamentali specifici domeniului cunoasterii mediului si, implicit, pe crearea starii de bine a acestora in procesul de invatare.
Acorda un calificativ