Propunandu-si sa fixeze un set de standarde comune, care sa permita statelor membre UE sa produca politici lingvistice transparente si coerente, autorii acestui document au propus, implicit, si un nou cod de comunicare intre cei implicati direct in predarea/invatarea/evaluarea unei limbi diferite de cea materna. Oricine preda, invata sau evalueaza o limba straina vehiculeaza deja cu nonsalanta noile denumiri ale nivelurilor de competenta lingvistica propuse in CECR: A1, A2, B1, B2, C1, C2, tocmai pentru ca acestea sunt consacrate, reprezentand un adevarat cod pentru descrieri amanuntite ale performantelor de care este capabil un cursant aflat in diverse stadii de invatare a unei limbi straine. Adoptarea unanima a principiilor formulate in Cadru este un semn al faptului ca practicienii din domeniul predarii limbilor straine au recunoscut cat de tributari ramanem modalitatilor intuitive in elaborarea scalelor de competenta comunicativa si cat de necesara este o schema descriptiva, cu parametri clari si cat mai exacti, care sa standardizeze intreg procesul didactic, pentru a face mai credibila masurarea progresului cursantilor in procesul de achizitionare a unei limbi.
Scrie parerea ta
Descrierea minimala a limbii romane A1, A2, B1, B2 - Elena Platon, Ioana Sonea, Lavinia Vasiu, Dina Vilcu
Ai cumparat produsul Descrierea minimala a limbii romane A1, A2, B1, B2 - Elena Platon, Ioana Sonea, Lavinia Vasiu, Dina Vilcu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Propunandu-si sa fixeze un set de standarde comune, care sa permita statelor membre UE sa produca politici lingvistice transparente si coerente, autorii acestui document au propus, implicit, si un nou cod de comunicare intre cei implicati direct in predarea/invatarea/evaluarea unei limbi diferite de cea materna. Oricine preda, invata sau evalueaza o limba straina vehiculeaza deja cu nonsalanta noile denumiri ale nivelurilor de competenta lingvistica propuse in CECR: A1, A2, B1, B2, C1, C2, tocmai pentru ca acestea sunt consacrate, reprezentand un adevarat cod pentru descrieri amanuntite ale performantelor de care este capabil un cursant aflat in diverse stadii de invatare a unei limbi straine. Adoptarea unanima a principiilor formulate in Cadru este un semn al faptului ca practicienii din domeniul predarii limbilor straine au recunoscut cat de tributari ramanem modalitatilor intuitive in elaborarea scalelor de competenta comunicativa si cat de necesara este o schema descriptiva, cu parametri clari si cat mai exacti, care sa standardizeze intreg procesul didactic, pentru a face mai credibila masurarea progresului cursantilor in procesul de achizitionare a unei limbi.
Acorda un calificativ