Cum invatam in mod vizibil. Promovarea abordarilor de inspiratie Reggio in toate scolile. Proiectul Zero, Harvard Graduate school of Education Cum invatam in mod vizibil reprezinta cea mai complexa abordare a valorilor documentarii si a modului in care ne raportam la aceasta, publicata pana in zilele noastre. Acest volum clarifica faptul ca documentarea poate servi unei variate game de scopuri importante pentru elevi si profesorii lor, familiile lor, si chiar comunitatilor mai largi. Discutiile autorilor privind utilizarile benefice ale documentarii raportate la standardele formale ale statului sunt nu doar extrem de oportune, ci si foarte utile si practice. Aceasta carte ar trebui sa fie disponibila tuturor profesorilor de toate varstele si categoriile, nu doar pe parcursul instruirii lor, ci pe intreg parcursul activitatii lor cu copiii nostri. - Prof. dr. Lilian G. Katz, profesor emerit si director al Clearinghouse on Early Education and Parenting, University of Illinois Traducere din limba engleza de Laura Medan.
Scrie parerea ta
Cum invatam in mod vizibil. Promovarea abordarilor de inspiratie Reggio in toate scolile - Mara Krechevsky, Ben Mardell, Melissa Rivard, Daniel G. Wilson
Ai cumparat produsul Cum invatam in mod vizibil. Promovarea abordarilor de inspiratie Reggio in toate scolile - Mara Krechevsky, Ben Mardell, Melissa Rivard, Daniel G. Wilson ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cum invatam in mod vizibil. Promovarea abordarilor de inspiratie Reggio in toate scolile. Proiectul Zero, Harvard Graduate school of Education Cum invatam in mod vizibil reprezinta cea mai complexa abordare a valorilor documentarii si a modului in care ne raportam la aceasta, publicata pana in zilele noastre. Acest volum clarifica faptul ca documentarea poate servi unei variate game de scopuri importante pentru elevi si profesorii lor, familiile lor, si chiar comunitatilor mai largi. Discutiile autorilor privind utilizarile benefice ale documentarii raportate la standardele formale ale statului sunt nu doar extrem de oportune, ci si foarte utile si practice. Aceasta carte ar trebui sa fie disponibila tuturor profesorilor de toate varstele si categoriile, nu doar pe parcursul instruirii lor, ci pe intreg parcursul activitatii lor cu copiii nostri. - Prof. dr. Lilian G. Katz, profesor emerit si director al Clearinghouse on Early Education and Parenting, University of Illinois Traducere din limba engleza de Laura Medan.
Acorda un calificativ