Restaurantul digital in era delivery. Harta ta catre viitorul industriei foodservice Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai. Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort imbunatatit in afara localului si cum tehnologia permite noi moduri de a interactiona cu mancarea. In calitate de proprietar, executiv, investitor sau manager general, aceasta este o lectura obligatorie. - Greg Creed, fost Director General, YUM! BRANDS Urmatoarea frontiera pentru restaurante este extinderea ospitalitatii prin intermediul tehnologiei. Aceasta carte se citeste ca un ghid practic pentru restauratorii care doresc sa aplice tehnologia in beneficiul consumatorului, nu doar tehnologie de dragul tehnologiei. - Danny Meyer, CEO, Jnion Souare Hospitality Group; Fondator, SHAKE SHACK Restaurantul digital in era delivery vorbeste despre cum integrarea instrumentelor digitale poate impulsiona cresterea businessului si maximiza experienta utilizatorilor. Acest ghid ofera informatii valoroase pentru oricine activeaza in industria HoReCa, ajutandu-i sa contureze un viitor digital pentru afacerea lor. - Alin Serban, CEO, TAll Hospitality Culture Publishing reprezinta efortul continuu al lnstitutului de a aduce valoare ada ugata acolo unde este nevoia cea mai mare: educarea si dezvoltarea continua a antreprenorului din ospitalitate. Prezentul titlu este nu numai o busola in lumea extrem de tulbure a momentului, dar si un far spre performanta si eficienta operationala. - Florin Maxim, Fondator, HOSPITALITY CULTURE INSTITUTE Ce lectura informativa si de ultima ora. lndustria nu a avut niciodata o carte ca aceasta: afacerea restaurantelor. Daca sunteti in industria restaurantelor, aceasta ar putea fi cea mai importanta carte pe care o veti cumpara vreodata. - Betsy si Matt Borland, Fondatori si proprietari ai EAST END TAP AND TABLE DIN LEXINGTON, KENTUCKY
Scrie parerea ta
Restaurantul digital in era delivery - Meredith Sandland, Carol Orsbourn
Ai cumparat produsul Restaurantul digital in era delivery - Meredith Sandland, Carol Orsbourn ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Restaurantul digital in era delivery. Harta ta catre viitorul industriei foodservice Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai. Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort imbunatatit in afara localului si cum tehnologia permite noi moduri de a interactiona cu mancarea. In calitate de proprietar, executiv, investitor sau manager general, aceasta este o lectura obligatorie. - Greg Creed, fost Director General, YUM! BRANDS Urmatoarea frontiera pentru restaurante este extinderea ospitalitatii prin intermediul tehnologiei. Aceasta carte se citeste ca un ghid practic pentru restauratorii care doresc sa aplice tehnologia in beneficiul consumatorului, nu doar tehnologie de dragul tehnologiei. - Danny Meyer, CEO, Jnion Souare Hospitality Group; Fondator, SHAKE SHACK Restaurantul digital in era delivery vorbeste despre cum integrarea instrumentelor digitale poate impulsiona cresterea businessului si maximiza experienta utilizatorilor. Acest ghid ofera informatii valoroase pentru oricine activeaza in industria HoReCa, ajutandu-i sa contureze un viitor digital pentru afacerea lor. - Alin Serban, CEO, TAll Hospitality Culture Publishing reprezinta efortul continuu al lnstitutului de a aduce valoare ada ugata acolo unde este nevoia cea mai mare: educarea si dezvoltarea continua a antreprenorului din ospitalitate. Prezentul titlu este nu numai o busola in lumea extrem de tulbure a momentului, dar si un far spre performanta si eficienta operationala. - Florin Maxim, Fondator, HOSPITALITY CULTURE INSTITUTE Ce lectura informativa si de ultima ora. lndustria nu a avut niciodata o carte ca aceasta: afacerea restaurantelor. Daca sunteti in industria restaurantelor, aceasta ar putea fi cea mai importanta carte pe care o veti cumpara vreodata. - Betsy si Matt Borland, Fondatori si proprietari ai EAST END TAP AND TABLE DIN LEXINGTON, KENTUCKY
Acorda un calificativ