Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3022 din 08.01.2018.Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Metodologia de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a in vigoare si vizeaza evaluarea unor competente din aria curriculara „Limba si comunicare" (competentele generale si specifice prevazute de programele in vigoare pentru Limba si literatura romana si, respectiv, pentru Limba moderna 1, clasele a V-a - a VIII-a). Volumul de fata reprezinta un auxiliar didactic care contribuie la dezvoltarea competentei de lectura a elevilor, nu doar pentru a face fata cu brio examenului de Evaluare Nationala de la finalul clasei a VI-a, ci si pentru a deveni cititori experimentati, care sa poata beneficia de toate deschiderile oferite de textele citite. Itemii variati (cu alegere duala si multipla, de asociere, de completare, cu raspuns scurt, compuneri libere etc.) si descriptorii de evaluare au fost construiti conform componentelor fundamentale ale literatiei in domeniul lecturii, asa cum sunt definite acestea in Cadrul de referinta PISA pentru lectura.
Scrie parerea ta
Evaluare Nationala - Clasa 6 - Limba si comunicare - Florin Ionita, Florentina Samihaian
Ai cumparat produsul Evaluare Nationala - Clasa 6 - Limba si comunicare - Florin Ionita, Florentina Samihaian ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3022 din 08.01.2018.Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Metodologia de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a in vigoare si vizeaza evaluarea unor competente din aria curriculara „Limba si comunicare" (competentele generale si specifice prevazute de programele in vigoare pentru Limba si literatura romana si, respectiv, pentru Limba moderna 1, clasele a V-a - a VIII-a). Volumul de fata reprezinta un auxiliar didactic care contribuie la dezvoltarea competentei de lectura a elevilor, nu doar pentru a face fata cu brio examenului de Evaluare Nationala de la finalul clasei a VI-a, ci si pentru a deveni cititori experimentati, care sa poata beneficia de toate deschiderile oferite de textele citite. Itemii variati (cu alegere duala si multipla, de asociere, de completare, cu raspuns scurt, compuneri libere etc.) si descriptorii de evaluare au fost construiti conform componentelor fundamentale ale literatiei in domeniul lecturii, asa cum sunt definite acestea in Cadrul de referinta PISA pentru lectura.
Acorda un calificativ