Istorie - Clasa 7 - Manual - Maria Ochescu

Cod intern: xsales_11533445
Vizualizari: 28 / Achizitii: 18
Pret:   39.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Istorie. Manual pentru clasa a VII-a La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atat direct, cat si prin intermediul surselor istorice, urmarindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea si interpretarea faptelor si a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacitatilor analitice si de gandire critica. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturala, sociala, politica, de gen etc.) si pe acceptarea si valorizarea pozitiva a acesteia. Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o maniera moderna de abordare didactica a continutului disciplinei, care vizeaza asigurarea unui echilibru intre dezvoltarea dimensiunilor cognitive si dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu. La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atat direct, cat si prin intermediul surselor istorice, urmarindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea si interpretarea faptelor si a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacitatilor analitice si de gandire critica. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturala, sociala, politica, de gen etc.) si pe acceptarea si valorizarea pozitiva a acesteia. Manualul este organizat pe unitati de invatare si satisface cateva exigente: • prezentarea continuturilor este bazata pe logica fenomenului istoric (repere spatio-temporale, surse), a demersului didactic frontal si individual (aplicatii, ateliere, teme de reflectie, proiecte, mape, teme de sinteza, evaluari sumative si formative, autoevaluari etc.) si pe adecvarea la competentele specifice vizate spre formare/dezvoltare; • se raporteaza la experienta cotidiana de cunoastere a copiilor de 12 - 13 ani; • continuturile propuse spre studiu solicita abordari inter- si transdisciplinare (geografie, religie, literatura, desen, muzica etc); • continuturile sunt deschise abordarii graduale pe niveluri de dificultate, precum si altor dezvoltari, in functie de particularitatile grupului de elevi.
Nota clientilor