Colegiul National Pedagogic "Carol I" Campulung-Muscel. 150 de ani de existenta Albumul monografic Colegiul National Pedagogic „Carol I” Campulung-Muscel. 150 de ani de existenta, realizat de Adrian Savoiu si George Radu, este o reconstituire, prin documente si fotografii, a activitatii celei dintai institutii de invatamant din Muntenia specializata in pregatirea invatatorilor. Infiintata la Bucuresti in 1867, prin decretul domnitorului Carol si la initiativa lui Dimitrie Gusti, scoala a fost rezultatul cristalizarii unor idei generoase care circulau in spatiul cultural romanesc la jumatatea secolului al XIX-lea. Ea reprezinta expresia unui ambitios program de factura iluminista, ce avea drept scop raspandirea stiintei de carte in lumea rurala, prin intermediul unor invatatori satesti scoliti corespunzator. Existenta de un secol si jumatate a acestei scoli de elita a invatamantului pedagogic romanesc este reflectata cronologic. Albumul, care se deschide cu o istorie pe scurt a scolii, este structurat in patru sectiuni, fiecare deschizandu-se cu o cronologie a perioadei respective, urmata apoi de fotografii si documente.
Scrie parerea ta
Colegiul National Pedagogic Carol I Campulung-Muscel. 150 de ani de existenta - Adrian Savoiu
Ai cumparat produsul Colegiul National Pedagogic Carol I Campulung-Muscel. 150 de ani de existenta - Adrian Savoiu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Colegiul National Pedagogic "Carol I" Campulung-Muscel. 150 de ani de existenta Albumul monografic Colegiul National Pedagogic „Carol I” Campulung-Muscel. 150 de ani de existenta, realizat de Adrian Savoiu si George Radu, este o reconstituire, prin documente si fotografii, a activitatii celei dintai institutii de invatamant din Muntenia specializata in pregatirea invatatorilor. Infiintata la Bucuresti in 1867, prin decretul domnitorului Carol si la initiativa lui Dimitrie Gusti, scoala a fost rezultatul cristalizarii unor idei generoase care circulau in spatiul cultural romanesc la jumatatea secolului al XIX-lea. Ea reprezinta expresia unui ambitios program de factura iluminista, ce avea drept scop raspandirea stiintei de carte in lumea rurala, prin intermediul unor invatatori satesti scoliti corespunzator. Existenta de un secol si jumatate a acestei scoli de elita a invatamantului pedagogic romanesc este reflectata cronologic. Albumul, care se deschide cu o istorie pe scurt a scolii, este structurat in patru sectiuni, fiecare deschizandu-se cu o cronologie a perioadei respective, urmata apoi de fotografii si documente.
Acorda un calificativ