Lucrarea este elaborata de autoarele manualului de Comunicare in limba romana – clasa a II-a , castigator al licitatiei organizate de MEN in anul 2014. Comunicare in limba romana. Caietul elevului pentru clasa a II-a – partea a II-a este un auxiliar modern si extrem de util pentru studiul limbii, care se recomanda prin calitatea prezentarii informatiei stiintifice, prin maniera interdisciplinara de abordare a limbii, precum si prin actualitatea temelor dezvoltate in textele propuse ca suport. Caietul este conceput pe capitole care respecta structura manualului, realizat de acelasi colectiv de autoare, si, pentru fiecare unitate didactica, sunt atinse competentele specifice prin exercitii variate si situatii diverse de invatare. Dupa cateva teste de verificare a cunostintelor acumulate in anii anteriori, se succed unitatile didactice prin care se vor consolida si se vor realiza noi achizitii necesare elevilor pentru dobandirea competentelor de baza. Testele de la finalul fiecarei unitati constituie instrumente de evaluare si au drept scop dezvoltarea motivatiei pentru invatarea permanenta. Rolul acestei lucrari este de a sprijini invatarea, aprofundarea, dar si evaluarea cunostintelor si a competentelor, adresandu-se deopotriva elevilor, ca instrument de lucru, invatatorilor, ca auxiliar didactic, si parintilor, ca material consultativ.
Scrie parerea ta
Comunicare in limba romana - Clasa 2 Partea 2 - Caiet - Maria-Emilia Goian
Ai cumparat produsul Comunicare in limba romana - Clasa 2 Partea 2 - Caiet - Maria-Emilia Goian ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea este elaborata de autoarele manualului de Comunicare in limba romana – clasa a II-a , castigator al licitatiei organizate de MEN in anul 2014. Comunicare in limba romana. Caietul elevului pentru clasa a II-a – partea a II-a este un auxiliar modern si extrem de util pentru studiul limbii, care se recomanda prin calitatea prezentarii informatiei stiintifice, prin maniera interdisciplinara de abordare a limbii, precum si prin actualitatea temelor dezvoltate in textele propuse ca suport. Caietul este conceput pe capitole care respecta structura manualului, realizat de acelasi colectiv de autoare, si, pentru fiecare unitate didactica, sunt atinse competentele specifice prin exercitii variate si situatii diverse de invatare. Dupa cateva teste de verificare a cunostintelor acumulate in anii anteriori, se succed unitatile didactice prin care se vor consolida si se vor realiza noi achizitii necesare elevilor pentru dobandirea competentelor de baza. Testele de la finalul fiecarei unitati constituie instrumente de evaluare si au drept scop dezvoltarea motivatiei pentru invatarea permanenta. Rolul acestei lucrari este de a sprijini invatarea, aprofundarea, dar si evaluarea cunostintelor si a competentelor, adresandu-se deopotriva elevilor, ca instrument de lucru, invatatorilor, ca auxiliar didactic, si parintilor, ca material consultativ.
Acorda un calificativ