Invatarea la varsta adulta joaca un rol vital in dezvoltarea personala si reusita profesionala, putand deschide porti catre noi oportunitati de cariera prin dezvoltarea abilitatilor si posibilitatea de a obtine calificari si acreditari utile. Realizat de cadre didactice de la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca, volumul dezvolta si exemplifica elementele esentiale in realizarea unei educatii de calitate pentru adulti. Astfel, printre tematicile celor 14 capitole se numara formarea continua la nivel personal si profesional, invatarea si evaluarea, comunicarea interrelationala in medii diferite, elemente de leadership si management strategic in proiectarea activitatilor de educatie a adultilor, gestionarea timpului si stresului sau consilierea in cariera. Toate acestea sunt prezentate intr-o abordare noua: formarea continua si autoeducatia apar ca elemente indisolubile, contextualizarea dezvoltarii profesionale evidentiaza legatura cu dezvoltarea personala, invatarea este privita din perspectiva unui demers autoreglator cu explicitari din sfera psihopedagogica si didactica, evaluarea e tratata concomitent cu autoevaluarea, iar tendintele in educatia adultilor sunt sustinute de baze statistice si documente legislative nationale si europene.
Scrie parerea ta
Pedagogia adultilor. Provocari si tendinte contemporane - Ion Albulescu , Adriana Denisa Manea, Cristian Stan
Ai cumparat produsul Pedagogia adultilor. Provocari si tendinte contemporane - Ion Albulescu , Adriana Denisa Manea, Cristian Stan ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Invatarea la varsta adulta joaca un rol vital in dezvoltarea personala si reusita profesionala, putand deschide porti catre noi oportunitati de cariera prin dezvoltarea abilitatilor si posibilitatea de a obtine calificari si acreditari utile. Realizat de cadre didactice de la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca, volumul dezvolta si exemplifica elementele esentiale in realizarea unei educatii de calitate pentru adulti. Astfel, printre tematicile celor 14 capitole se numara formarea continua la nivel personal si profesional, invatarea si evaluarea, comunicarea interrelationala in medii diferite, elemente de leadership si management strategic in proiectarea activitatilor de educatie a adultilor, gestionarea timpului si stresului sau consilierea in cariera. Toate acestea sunt prezentate intr-o abordare noua: formarea continua si autoeducatia apar ca elemente indisolubile, contextualizarea dezvoltarii profesionale evidentiaza legatura cu dezvoltarea personala, invatarea este privita din perspectiva unui demers autoreglator cu explicitari din sfera psihopedagogica si didactica, evaluarea e tratata concomitent cu autoevaluarea, iar tendintele in educatia adultilor sunt sustinute de baze statistice si documente legislative nationale si europene.
Acorda un calificativ