Descopera Neurostiinta. Cum invata creierul. Principii ale neurostiintei ce pot fi aplicate in educatie Una dintre cele mai interesante, complexe si utile proprietati ale creierului nostru este capacitatea de a invata. Cand vorbim despre invatare, ne referim de obicei la procesul de dobandire si de retinere a informatiilor (invatarea raurilor Europei, de exemplu) sau la dobandirea unor abilitati specifice (invatarea mersului pe bicicleta sau invatarea unei meserii). Si, desi intuitiv ne dam deja seama ca in ambele cazuri avem de-a face cu proceduri diferite, nu ne putem imagina complexitatea mecanismelor pe care creierul trebuie sa le puna in functiune ca fiecare dintre aceste procese de invatare sa aiba loc. Suma proceselor de invatare si de memorare da nastere functiei cerebrale ce face posibila inregistrarea, codificarea, consolidarea, retinerea, stocarea si recuperarea informatiilor acumulate. Dar cum sunt codificate informatiile de catre creierul nostru astfel incat sa ne fie la indemana? Cum sunt invatate lucrurile si ce atribute le sunt asociate? Cum alegem ce informatii sa invatam? Ce informatii din neurobiologie ar fi utile in domeniul educatiei? Aceasta carte se refera la toate acestea. Traducere din limba spaniola deAlexandru Cormos.
Scrie parerea ta
Descopera Neurostiinta. Cum invata creierul - Mara Dierssen
Ai cumparat produsul Descopera Neurostiinta. Cum invata creierul - Mara Dierssen ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Descopera Neurostiinta. Cum invata creierul. Principii ale neurostiintei ce pot fi aplicate in educatie Una dintre cele mai interesante, complexe si utile proprietati ale creierului nostru este capacitatea de a invata. Cand vorbim despre invatare, ne referim de obicei la procesul de dobandire si de retinere a informatiilor (invatarea raurilor Europei, de exemplu) sau la dobandirea unor abilitati specifice (invatarea mersului pe bicicleta sau invatarea unei meserii). Si, desi intuitiv ne dam deja seama ca in ambele cazuri avem de-a face cu proceduri diferite, nu ne putem imagina complexitatea mecanismelor pe care creierul trebuie sa le puna in functiune ca fiecare dintre aceste procese de invatare sa aiba loc. Suma proceselor de invatare si de memorare da nastere functiei cerebrale ce face posibila inregistrarea, codificarea, consolidarea, retinerea, stocarea si recuperarea informatiilor acumulate. Dar cum sunt codificate informatiile de catre creierul nostru astfel incat sa ne fie la indemana? Cum sunt invatate lucrurile si ce atribute le sunt asociate? Cum alegem ce informatii sa invatam? Ce informatii din neurobiologie ar fi utile in domeniul educatiei? Aceasta carte se refera la toate acestea. Traducere din limba spaniola deAlexandru Cormos.
Acorda un calificativ