Lucrarea e-Didactica. Procesul de instruire in mediul online face parte din colectia Sinteze de pedagogie. In paginile acestui volum sunt prezentate principalele repere conceptuale ale e-Learning, specificul strategiilor didactice posibil de utilizat in mediul on-line si principalele instrumente digitale disponibile. Prin topica abordata, autorii au urmarit sa le ofere profesorilor repere teoretice si praxiologice relevante, ca suport pentru dezvoltarea competentelor digitale si imbunatatirea practicilor educationale in mediul on-line. Criza provocata de pandemia Coronavirus a plasat procesul didactic in spatiul on-line, dar utilizarea acestor tehnologii nu a inceput si nu se va sfarsi odata cu aceasta criza. Nevoia de a imbunatati educatia digitala este presanta din motive ce tin de existenta noastra in societatea informationala. Asistam la dezvoltarea serviciilor educationale si la formarea unor comunitati virtuale de invatare, ceea ce necesita regandirea abordarilor didactice. Pentru ca educatia sa corespunda exigentelor actuale de formare a tinerei generatii, sunt necesare indeosebi: extinderea acestor servicii, instruirea profesorilor pentru a fi capabili sa utilizeze resursele informationale, proiectarea de activitati si de experiente de invatare eficiente in mediul on-line. Datorita utilizarii in continua crestere a noilor tehnologii in procesul de instruire, inceputul secolului XXI a fost marcat de incercari de revizuire a problematicii didacticii, considerandu-se ca reconceptualizarea didacticii traditionale este importanta in lumina regandirii rolului ei in era digitala. Noua didactica a e-Learning a primit denumirea de e-Didactica, o didactica a integrarii TIC in educatie.
Scrie parerea ta
e-Didactica. Procesul de instruire in mediul online - Ion Albulescu, Horatiu Catalano
Ai cumparat produsul e-Didactica. Procesul de instruire in mediul online - Ion Albulescu, Horatiu Catalano ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea e-Didactica. Procesul de instruire in mediul online face parte din colectia Sinteze de pedagogie. In paginile acestui volum sunt prezentate principalele repere conceptuale ale e-Learning, specificul strategiilor didactice posibil de utilizat in mediul on-line si principalele instrumente digitale disponibile. Prin topica abordata, autorii au urmarit sa le ofere profesorilor repere teoretice si praxiologice relevante, ca suport pentru dezvoltarea competentelor digitale si imbunatatirea practicilor educationale in mediul on-line. Criza provocata de pandemia Coronavirus a plasat procesul didactic in spatiul on-line, dar utilizarea acestor tehnologii nu a inceput si nu se va sfarsi odata cu aceasta criza. Nevoia de a imbunatati educatia digitala este presanta din motive ce tin de existenta noastra in societatea informationala. Asistam la dezvoltarea serviciilor educationale si la formarea unor comunitati virtuale de invatare, ceea ce necesita regandirea abordarilor didactice. Pentru ca educatia sa corespunda exigentelor actuale de formare a tinerei generatii, sunt necesare indeosebi: extinderea acestor servicii, instruirea profesorilor pentru a fi capabili sa utilizeze resursele informationale, proiectarea de activitati si de experiente de invatare eficiente in mediul on-line. Datorita utilizarii in continua crestere a noilor tehnologii in procesul de instruire, inceputul secolului XXI a fost marcat de incercari de revizuire a problematicii didacticii, considerandu-se ca reconceptualizarea didacticii traditionale este importanta in lumina regandirii rolului ei in era digitala. Noua didactica a e-Learning a primit denumirea de e-Didactica, o didactica a integrarii TIC in educatie.
Acorda un calificativ