Din cuprins: â—Š Paradoxul utilizarii noilor tehnologii; â—Š De la novice la expert; â—Š Modele de organizare a cunostintelor; â—Š Modelarea mentala a sistemelor complexe; â—Š Cunoasterea: un proces distribuit; â—Š Facilitarea dezvoltarii modelului mental Lucrarea isi propune o analiza a psihologiei invatarii, tinand cont de esalonarea structurilor firesti pe care le aplica fiinta umana in procesul invatarii, dar si de ultimele achizitii tehnologice. Avand in vedere "permanentele" invatarii (etapele pe care le parcurge oricand, orice om atunci cand asimileaza ceva), interactiunea noilor gadget-uri tehnologice (ajutorul pe care-l aduc, in ce masura inlocuiesc, si daca inlocuiesc, activitatea umana), etapizarea secventelor de insusire a unor deprinderi, dar si explicatiile de tip cauza - efect, volumul Anei Maria Marhan prezinta, fluent si documentat, un continut care vizeaza ultimele concluzii ale cercetarii in domeniu. Respectand exigentele academice, lucrarea se adreseaza in egala masura si profanilor care se pot initia in acest domeniu multumita expunerii coerente si clare. Acasa, la scoala, la birou ne aflam in permanenta interactiune cu o diversitate de artefacte digitale pe care le denumim generic "noi tehnologii". Mai mult sau mai putin vizibile, ele au devenit omniprezente in viata fiecaruia dintre noi. Ce impact au acestea asupra functionarii mintii umane? Cum invatam, cum actionam, cum rezolvam probleme intr-un univers tehnologic extrem de complex, aflat intr-un proces de dezvoltare accelerata? Daca mintea umana este produsul sarcinilor pe care le realizeaza si a resurselor pe care le exploateaza, atunci intelegerea acestei relatii devine o cerinta esentiala.
Scrie parerea ta
Psihologia Utilizarii Noilor Tehnologii - Ana Maria Marhan
Ai cumparat produsul Psihologia Utilizarii Noilor Tehnologii - Ana Maria Marhan ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Din cuprins: ◊ Paradoxul utilizarii noilor tehnologii; ◊ De la novice la expert; ◊ Modele de organizare a cunostintelor; ◊ Modelarea mentala a sistemelor complexe; ◊ Cunoasterea: un proces distribuit; ◊ Facilitarea dezvoltarii modelului mental Lucrarea isi propune o analiza a psihologiei invatarii, tinand cont de esalonarea structurilor firesti pe care le aplica fiinta umana in procesul invatarii, dar si de ultimele achizitii tehnologice. Avand in vedere "permanentele" invatarii (etapele pe care le parcurge oricand, orice om atunci cand asimileaza ceva), interactiunea noilor gadget-uri tehnologice (ajutorul pe care-l aduc, in ce masura inlocuiesc, si daca inlocuiesc, activitatea umana), etapizarea secventelor de insusire a unor deprinderi, dar si explicatiile de tip cauza - efect, volumul Anei Maria Marhan prezinta, fluent si documentat, un continut care vizeaza ultimele concluzii ale cercetarii in domeniu. Respectand exigentele academice, lucrarea se adreseaza in egala masura si profanilor care se pot initia in acest domeniu multumita expunerii coerente si clare. Acasa, la scoala, la birou ne aflam in permanenta interactiune cu o diversitate de artefacte digitale pe care le denumim generic "noi tehnologii". Mai mult sau mai putin vizibile, ele au devenit omniprezente in viata fiecaruia dintre noi. Ce impact au acestea asupra functionarii mintii umane? Cum invatam, cum actionam, cum rezolvam probleme intr-un univers tehnologic extrem de complex, aflat intr-un proces de dezvoltare accelerata? Daca mintea umana este produsul sarcinilor pe care le realizeaza si a resurselor pe care le exploateaza, atunci intelegerea acestei relatii devine o cerinta esentiala.
Acorda un calificativ