Cele trei reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

Cod intern: xsales_11496557
Vizualizari: 20 / Achizitii: 20
Pret:   55.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Cele Trei Reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor? Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele? In Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top si o combinatie perfecta de studii de caz si analize amanuntite de date – cei doi autori incearca sa raspunda la aceste intrebari. Michael E. Raynor si Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit sa identifice companiile cu rezultate exceptionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor si Ahmed au selectat un esantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat in amanunt. Astfel au descoperit ca, atunci cand se confrunta cu decizii dificile, companiile exceptionale respecta trei reguli: 1. Mai bun inainte de mai ieftin. 2. Venituri inainte de costuri. 3. Nu exista alte reguli. Ceea ce face din Cele trei reguli un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gandire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp si le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile castigatoare din diverse domenii de activitate. Doar atunci cand au inceput sa analizeze modul in care gandesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esentiali care separa performanta de exceptie de cea mediocra. - Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank
Nota clientilor