Inovarea in marketingul muzeelor. Atrage, implica, adapteaza - Oana Iulia Enasel

Cod intern: xsales_97353529
Producator: Oana Iulia Enasel
Vizualizari: 4 / Achizitii: 7
Stoc: In stoc
Pret:   66.82 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 01-12-2025: 08:12 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Inovarea reprezinta o componenta esentiala a dezvoltarii economice, implementata si identificabila si in institutiile de cultura, care insa nu avea o definitie cuprinzatoare si precisa in contextul muzeelor. Demersurile de identificare a caracteristicilor, vectorilor, si efectelor procesului de inovare din muzee in contextul schimbarilor accelerate din societate sunt fundamentate pe o cercetare multi-metoda, care imbina doua tipuri de cercetare calitativa. Rezultatele sunt prelucrate prin triangulare in vederea imbunatatirii Volumul propune o definitie a procesului de inovare in marketingul muzeelor, precum si o grila de evaluare a gradului de implementare a procesului in marketingul muzeelor, urmarind imbunatatirea strategiei organizationale si eficientizarea utilizarii resurselor.
Nota clientilor

Alte produse din aceeasi categorie: