Lucrarea Limba si literatura romana. Clasa a IX-a abordeaza atat elemente de limba si de literatura romana, cat si de comunicare. Toate continuturile si activitatile propuse sunt focalizate pe formarea competentelor generale, prevazute de programa scolara. Auxiliarul cuprinde activitati didactice, proiecte individuale si de grup, instrumente alternative de evaluare (modele de teste predictive, teste sumative, evaluari finale). Lectiile sunt structurate dupa modelul de invatare ERR, adica: Evocare - Realizarea sensului - Reflectie. • Etapa de evocare corespunde intrarii in lectie si este intitulata Pre-TEXT. • Etapa de realizare a sensului, marcata de titlul Con-TEXT, presupune ectura propriu-zisa a textului, continuand, in mod firesc, activitatile din etapa de evocare. • Etapa de reflectie, denumita sugestiv Extra-TEXT, propune exercitii prin intermediul carora elevul reflecteaza la universul textului propus.
Scrie parerea ta
Limba si literatura romana - Clasa 9 - Caiet de activitati - Adrian Nicolae Romonti, Doina Teodora Simon, Silvana Luminita Bicazan
Ai cumparat produsul Limba si literatura romana - Clasa 9 - Caiet de activitati - Adrian Nicolae Romonti, Doina Teodora Simon, Silvana Luminita Bicazan ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea Limba si literatura romana. Clasa a IX-a abordeaza atat elemente de limba si de literatura romana, cat si de comunicare. Toate continuturile si activitatile propuse sunt focalizate pe formarea competentelor generale, prevazute de programa scolara. Auxiliarul cuprinde activitati didactice, proiecte individuale si de grup, instrumente alternative de evaluare (modele de teste predictive, teste sumative, evaluari finale). Lectiile sunt structurate dupa modelul de invatare ERR, adica: Evocare - Realizarea sensului - Reflectie. • Etapa de evocare corespunde intrarii in lectie si este intitulata Pre-TEXT. • Etapa de realizare a sensului, marcata de titlul Con-TEXT, presupune ectura propriu-zisa a textului, continuand, in mod firesc, activitatile din etapa de evocare. • Etapa de reflectie, denumita sugestiv Extra-TEXT, propune exercitii prin intermediul carora elevul reflecteaza la universul textului propus.
Acorda un calificativ