Limba moderna germana. Nivelul A2.2. Caietul elevului Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei si Cercetarii prin Ordinul nr. 5318 din 21.11.2019 si se regaseste la pozitia nr. 50 din anexa Ordinului. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/ Limba moderna2/ Limba moderna1- intensiv (germana, rusa,japoneza), aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393/28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A2.2: Competente generale si specifice 1. Receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala 1.1. Identificarea semnificatiei unor schimburi verbale ciar articulate, care au loc in mod curent 1.2. Sesizarea punctelor principale din mesaje si anunturi clare si simple 1.3. Sollcltarea in forme simple a repetarii unui mesaj/fragment de mesaj pentru a desprinde semnificatia acestuia 2. Exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala 2.1. Relatarea unei intamplari/a unor experientte personale 2.2. Partlciparea la scurte schimburi sociale cu sprijin din partea interlocutorilor 2.3. Realizarea unor expuneri scurte, repetate, a unui subiect familiar 2.4. Participarea la schimbul verbal fara teama de esec 3. Receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala 3.1. Identificarea informatiilor necesare din liste sau din texte functionale simple (pliante, meniuri, orare) 3.2. Extragerea informatiilor prezentate din articole de ziar/digitale simple sau din brosuri de prezentare, in care numerele si numele joaca un rol important 3.3. Recunoasterea diferitelor tipuri de corespondenta pe subiecte familiare (solicitarea unei informatii) 3.4. Manifestarea disponibilitatii pentru informare prin lectura 4. Redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala 4.1. Completarea unui formular cu informatii de identificare (educatie, interese, competente) 4.2. Prezentarea unei activitati in scris, utilizand cuvinte de legatura ("s!", "dar", "pentru ca") 4.3. Depasirea fricii de esec in redactare/schimbul de mesaje scrise Prelucrare dupa Maximal A2. Deutsch fur Jugendliche. Arbeitsbuch de Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Sandra Hohmann, Dagmar Gluck (c) Ernst Klett Sprachen GmbH, 70178 Stuttgart, Germany, 2019
Scrie parerea ta
Limba germana A2.2 - Caietul elevului - Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Sandra Hohmann, Dagmar Gluck, Andreea Rusen
Ai cumparat produsul Limba germana A2.2 - Caietul elevului - Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Sandra Hohmann, Dagmar Gluck, Andreea Rusen ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Limba moderna germana. Nivelul A2.2. Caietul elevului Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei si Cercetarii prin Ordinul nr. 5318 din 21.11.2019 si se regaseste la pozitia nr. 50 din anexa Ordinului. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/ Limba moderna2/ Limba moderna1- intensiv (germana, rusa,japoneza), aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393/28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A2.2: Competente generale si specifice 1. Receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala 1.1. Identificarea semnificatiei unor schimburi verbale ciar articulate, care au loc in mod curent 1.2. Sesizarea punctelor principale din mesaje si anunturi clare si simple 1.3. Sollcltarea in forme simple a repetarii unui mesaj/fragment de mesaj pentru a desprinde semnificatia acestuia 2. Exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala 2.1. Relatarea unei intamplari/a unor experientte personale 2.2. Partlciparea la scurte schimburi sociale cu sprijin din partea interlocutorilor 2.3. Realizarea unor expuneri scurte, repetate, a unui subiect familiar 2.4. Participarea la schimbul verbal fara teama de esec 3. Receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala 3.1. Identificarea informatiilor necesare din liste sau din texte functionale simple (pliante, meniuri, orare) 3.2. Extragerea informatiilor prezentate din articole de ziar/digitale simple sau din brosuri de prezentare, in care numerele si numele joaca un rol important 3.3. Recunoasterea diferitelor tipuri de corespondenta pe subiecte familiare (solicitarea unei informatii) 3.4. Manifestarea disponibilitatii pentru informare prin lectura 4. Redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala 4.1. Completarea unui formular cu informatii de identificare (educatie, interese, competente) 4.2. Prezentarea unei activitati in scris, utilizand cuvinte de legatura ("s!", "dar", "pentru ca") 4.3. Depasirea fricii de esec in redactare/schimbul de mesaje scrise Prelucrare dupa Maximal A2. Deutsch fur Jugendliche. Arbeitsbuch de Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Sandra Hohmann, Dagmar Gluck (c) Ernst Klett Sprachen GmbH, 70178 Stuttgart, Germany, 2019
Acorda un calificativ